Det er jammen flott

Zera

Forumet er livet
Idag er det begravelse til mannen til ei som jobber i bhg, som fallt brått om død i forge uke..

bhg har i den sammenheng sendt ut skriv om noen barn har mulighet til å ta fri, eller hente barna litt før hal 1 og så levere igjen senere eller noe...

tanta til Tuva jobber der, og hu sier at 3 av 50 (!!) barn er det usikkert om de kan bli hentet!! Jammen bra at så mange har muligheter til å hjelpe til så flest mulig ansatte får gå i begravelsen [:)]

ORIGINAL: Testomania

Av med hatten for foreldrene som tar hensyn til sånt! Vi har hatt en samme situasjon der jeg jobbet- bortsett fra at det var ei kollega av oss som datt om- og to barn av nesten 90 ble hentet tidlig nok! Resten mente at de betaler for plassen, så da skulle de jaggu bruke den også[:@]

neifyfader [:'(] lenge leve egoismen..

Mannen til ei som jobber i barnehagen ja! Så flott at barnehagen tar såpass hensyn til det da! Har faktisk ikke hørt om det når det er partnere til de som jobber der. Bare når det er til personalet der. 

Så flott da!

Men tips for fremtiden, for de som ikke vet.. Om det skjer noe sånn i en bhg, kan man faktisk få permisjon med lønn fra jobb. Da om bhg stenger på kort varsel..

ORIGINAL: Labambie

Mannen til ei som jobber i barnehagen ja! Så flott at barnehagen tar såpass hensyn til det da! Har faktisk ikke hørt om det når det er partnere til de som jobber der. Bare når det er til personalet der. 

Jeg jobber i bhg, og vi er såppass nær at om noe skulle skje partneren/barna til noen jeg jobber sammen med, ville jeg gjerne hatt mulighet til å delta i begravelsen. Av respekt for kollegaen min, og for egen del. Vi har jo møtt personene mange ganger. [:)]

Back
Topp