Det er ingen spøk...

*MissMe*

Gift med forumet
å ha to skolebarn når man er høygravid:woot:

Har dere i andre gjort noen forberedelser til skolebarna den/de dagene fødselen pågår?
Lurte på om jeg må lage en kalender med oversikt over alt de skal denne måneden?

Ingen forberedelser. Her kommer svigerforeldre og får aktivisere de. Har heldigvis en stor lekeplass rett utenfor og mange ting å finne på i byen her. Så de skal ikke lide noen nød:hilarious:

Ingen forberedelser. Her kommer svigerforeldre og får aktivisere de. Har heldigvis en stor lekeplass rett utenfor og mange ting å finne på i byen her. Så de skal ikke lide noen nød:hilarious:
Det er liksom ikke noe problem å aktivisere, det er mer slik at de skal på trening, rekke fotballkamper, cuper, terrengløp, bursdager, turdager på skolen osv.. vet liksom ikke hva som dukker opp akkurat den dagen..:-p

Det er liksom ikke noe problem å aktivisere, det er mer slik at de skal på trening, rekke fotballkamper, cuper, terrengløp, bursdager, turdager på skolen osv.. vet liksom ikke hva som dukker opp akkurat den dagen..:-p
Dette har jeg tenkt på også! Her er det håndballcup 1-3. juni, jeg har to spillere som skal spille x antall kamper hver, på x antall baner. De to siste barna mine kom en og to dager før termin, jeg har termin den 5. juni - såå ja. Bestemoren kan få en utfordring der. [emoji23] Faren er helt ute av bildet, og gjør ikke en dritt så....

Dette har jeg tenkt på også! Her er det håndballcup 1-3. juni, jeg har to spillere som skal spille x antall kamper hver, på x antall baner. De to siste barna mine kom en og to dager før termin, jeg har termin den 5. juni - såå ja. Bestemoren kan få en utfordring der. [emoji23] Faren er helt ute av bildet, og gjør ikke en dritt så....

Vi må kjøre 2 timer til sykehuset for å føde så vi blir nok helt borte en dag og to, både jeg og pappan. Trening kan gjerne sløyfes, men vil gjerne at de møter på kamper/cuper og i bursdager.. De andre dagene kan pappaen styre hverdagen hvis jeg blir liggende på barsel:-p

Her har vi ordnet oss med en singel tante som bor hos oss de mnd her, sånn at det alltid er noen her om noe skulle skje på natta osv, hun har lappen og bil og får de fint avgårde til aktiviteter uten problem, problemet mitt er at hun skal utenlands i et bryllup akkurat rundt terminuka! Så håper virkelig tullemor kommer før den tid... MYE kynnere idag, så er jo lov å håpe at det betyr at hun kommer før...

Vi har ikke ordnet noe, ikke akutt barnevakt heller (må ha det da vi må reise til sykehuset med en gang og ikke kan vente den timen det tar før bestemor er fremme)
Men har termin etter at skoleferien har begynt, så da er det jo rolige dager uten særlig aktiviteter :) Men vi har en kalender på kjøkkenet der vi alltid skriver inn alt som skjer, så de kan jo forsåvidt bare finne frem i den :)

Vi har ikke ordnet noe, ikke akutt barnevakt heller (må ha det da vi må reise til sykehuset med en gang og ikke kan vente den timen det tar før bestemor er fremme)
Men har termin etter at skoleferien har begynt, så da er det jo rolige dager uten særlig aktiviteter :) Men vi har en kalender på kjøkkenet der vi alltid skriver inn alt som skjer, så de kan jo forsåvidt bare finne frem i den :)
Ja det ordner seg nok med de aktivitetene skal du se ;)

Tenke at pappan er heime med guttane, so då diksa han da[emoji106] er 2 tima til sjukehuset, so ser ikkje føre meg at han skal køyre dit heile tid. Om de blir fødsel på helg, so tek han nok med obgane til svigers, som bur 1 time fra sjukehjset (i motsatt retnibg av oss). So da er eg ikkje bekymra for:-)

Back
Topp