Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er liksom ikke noe problem å aktivisere, det er mer slik at de skal på trening, rekke fotballkamper, cuper, terrengløp, bursdager, turdager på skolen osv.. vet liksom ikke hva som dukker opp akkurat den dagen..Ingen forberedelser. Her kommer svigerforeldre og får aktivisere de. Har heldigvis en stor lekeplass rett utenfor og mange ting å finne på i byen her. Så de skal ikke lide noen nød
Dette har jeg tenkt på også! Her er det håndballcup 1-3. juni, jeg har to spillere som skal spille x antall kamper hver, på x antall baner. De to siste barna mine kom en og to dager før termin, jeg har termin den 5. juni - såå ja. Bestemoren kan få en utfordring der. [emoji23] Faren er helt ute av bildet, og gjør ikke en dritt så....Det er liksom ikke noe problem å aktivisere, det er mer slik at de skal på trening, rekke fotballkamper, cuper, terrengløp, bursdager, turdager på skolen osv.. vet liksom ikke hva som dukker opp akkurat den dagen..
Dette har jeg tenkt på også! Her er det håndballcup 1-3. juni, jeg har to spillere som skal spille x antall kamper hver, på x antall baner. De to siste barna mine kom en og to dager før termin, jeg har termin den 5. juni - såå ja. Bestemoren kan få en utfordring der. [emoji23] Faren er helt ute av bildet, og gjør ikke en dritt så....
Ja det ordner seg nok med de aktivitetene skal du seVi har ikke ordnet noe, ikke akutt barnevakt heller (må ha det da vi må reise til sykehuset med en gang og ikke kan vente den timen det tar før bestemor er fremme)
Men har termin etter at skoleferien har begynt, så da er det jo rolige dager uten særlig aktiviteter Men vi har en kalender på kjøkkenet der vi alltid skriver inn alt som skjer, så de kan jo forsåvidt bare finne frem i den