det er ikke...

Trin

Forumet er livet
... så mye ananas i en ananas som man skulle tro! [:(]

hehehehe...[:D]

sånn er det med de stor sjokkisene og.
de er aldri like store som de ser ut...[8D]

Nei det er sant det...

Syns at ananasen er mye skall og stilk jeg, så den er ikke så stor som man vil ha den til å være...

MEN så godt som det er

Hehehe, det er sånn med det meste, mye innpakning og lite innhold hihi

sant d..men d som er igjen etter allt skall å sånn e til å nytes[:D]

Kjøp 2!!!! [:D] da blir det dobbelt så mye som man egentlig trodde det skulle være... eller noe sånt... [&:]

ORIGINAL: snart_4_barn

Kjøp 2!!!! [:D] da blir det dobbelt så mye som man egentlig trodde det skulle være... eller noe sånt... [&:]

Søt du![:D]

Ja, jeg syntes det var en utrolig god idè!! [8D][;)]
Må vel innrømme at jeg har fulgt det "rådet" et par ganger dette svangerskapet, hmm..... [&:]

Til og med mannen min har tatt poenget der.. Uansett hva jeg spør om han kan handle, så kjøper han med 2.. he, he..

Lur mann!!! [;)] 

ORIGINAL: snart_4_barn

Lur mann!!! [;)] 

....Som gjør det meste for å ikke komme på kant med hormonene mine.. Også er han en snill og god mann uten at jeg er gravid også da

En sånn mann har jeg også!! [:D] og det er jeg glad for, ikke alle som har det... Han gjør så godt han kan nå som mor ikke helt strekker til...
Jeg blir så glad når han gjør noe eller tilbyr seg uten at jeg må mase eller spørre.... da blir jeg så myk rundt hjerterota... [;)] hi..hi..

Du har faktisk termin på min bursdag du... [:D] så jeg kan jo bare følge med der og telle ned dagene!! [;)]

Sånn her og. Føler selv at jeg ofte er urettferdig og masete. I går kveld hadde jeg kjempedårlig samvittighet. Følte at jeg hadde mast veldig på han om teite detaljer. Da jeg sa det tok han rundt meg og sa "du er da ikke hormonell jenta mi. Elsker deg akkurat som du er jeg. Du maser ikke. Du bare viser at du bryr deg om babyen i magen og at alt er klart til den kommer". Verdens beste mann!!!

Nå fikk jeg nesten tårer i øya.... så søtt sagt!!!

ORIGINAL: Mamma27

Sånn her og. Føler selv at jeg ofte er urettferdig og masete. I går kveld hadde jeg kjempedårlig samvittighet. Følte at jeg hadde mast veldig på han om teite detaljer. Da jeg sa det tok han rundt meg og sa "du er da ikke hormonell jenta mi. Elsker deg akkurat som du er jeg. Du maser ikke. Du bare viser at du bryr deg om babyen i magen og at alt er klart til den kommer". Verdens beste mann!!!

Så flott sagt av han. Jeg FIKK tårer i øynene jeg nå.....
Savner sambo[:(]
Skulle ønske han var her og kunne stelle litt med meg, nå jeg er i så dårlig form.

En stor trøsteklem fra meg... [:)][:)]

ORIGINAL: metteliten

Hvor er han da?

Skulle ønske han var her og kunne stelle litt med meg, nå jeg er i så arlig form.

bare en tickertest her

ORIGINAL: metteliten

Hvor er han da?

Skulle ønske han var her og kunne stelle litt med meg, nå jeg er i så arlig form.

Han er ute på jobb. Jobber offshore fartøy, og har vært borte en uke nå. Kommer hjem neste uke da... heldigvis, så da er han hvertfall hjemme til fødselen, regner jeg med da[:D]
Han pleier å være bort alt fr 14dager tilen måned, også er han hjemme alt fra 14dager til en måned da.

Back
Topp