Det er IKKE nå man vil blø!!!

Tomt Magehus :(

Nysjerrig på mitt første svangerskap!!!
... Har hatt et uskyldig tilfelle med litt rosa (utflod med blod?) tidligere i September.... ca. ved 5 uker
og på nytt i kveld med ferskt blod (ikke mye da men) bare når jeg er på do...
Ikke noe smerter...
nå er jeg akkurat 8 uker på vei...

Lest at det er ganske vanlig... men alikevel liksom... blir jo litt urolig...

Er det fler her inne som upplever dette???

Uff.. skjønner at det er skummelt... har du gjort noe siste døgnet som kan forårsake en blødning? Sex..?

Hm...nei... ikke stort jeg har bedrevet...
klesvask og hushold ... gått tur...

det er vel ikke skummelt igrunn...

Kan jo bare være en ufarlig blødning, fortsetter det eller stoppet det opp? Har skjedd meg i tidligere svangerskap og det har gått fint, men det har også skjedd uten at det gikk like bra.. En liten blødning er ikke farlig, det kommer store blødninger ved en sa, ikke litt når man er på toalettet:) tror ikke du behøver og bekymre deg jeg, selv om jeg skjønner at det kan være litt skummelt..

Kan jo bare være en ufarlig blødning, fortsetter det eller stoppet det opp? Har skjedd meg i tidligere svangerskap og det har gått fint, men det har også skjedd uten at det gikk like bra.. En liten blødning er ikke farlig, det kommer store blødninger ved en sa, ikke litt når man er på toalettet:) tror ikke du behøver og bekymre deg jeg, selv om jeg skjønner at det kan være litt skummelt..

Tusen takk for betryggende svar... tror det har stoppet??..........

Tror ikke du har noe og bekymre deg for, en liten blødning er faktisk vanlig:)

Så bra!!!:) :) skal se at ukene flyr avgårde og før du vet ordet av det så er du kommet forbi 12 uker og kan puste lettet ut:)

Så bra!!!:) :) skal se at ukene flyr avgårde og før du vet ordet av det så er du kommet forbi 12 uker og kan puste lettet ut:)

Åhhh!!! Det må jeg si skal bli fantastisk!!! ❤️ Min lille......
Jeg gleder meg til det....
det er 4 uker dit.......

Ja blir liksom litt lettere og begynne å se fremover, glede seg til ul, innkjøp og slikt synes jeg når man er over 12uker:)

Så bra det har stoppet:)

Eg opplevde det samme :) Mormunnen min som blør, og er ikkje svangerskapsrelatert i den forstand at det ikkje er skadelig for fosteret :) Stoppa med meg og, og har ikkje blødd sida :) Glad for at det har stoppa :D

jeg blødde litt i mitt forrige svangerskap .. Gikk veldig greit:) krysser fingrene for at det bare er en liten rift :)

Jeg har blødd så mye dette svangerkapet, bekymret heletiden, men alt er bra med den lille når jeg invisterte i doppler i uke 8<3

Sitter med småblødninger her selv. 6+4. Startet forsiktig i går med lyserosa blod-ish på papiret og jeg trodde det hadde stoppet, men nei. Startet i dag igjen, sparsomt, og nå er det rødt blod. Sitter med litt blandede følelser kan en si. Jeg er ikke akkurat jenta som stiller seg i første og nærmeste kø for å komme inn til legen. fordi jeg er så j* redd blodprøver og svimer av hver gang. :rolleyes: Tenker jeg bare venter og ser.. :)

Har spottet litt her også.. stort sett etter å ha vært på do 'på nr 2'.. sitter og er skikkelig nervøs for å 'kreiste for hardt', og går stort sett og 'holder meg' til jeg rett og slett bare MÅ gå på do.. slitsomt.. noen ganger rosa, noen ganger lysebrun, og i dag var det litt friskt blod. Har skjedd såpass mange ganger at jeg ikke friker fullstendig ut lengre, men er ekkelt, skummelt og jeg kjenner det bekymrer meg.. samtidig veldig lite man kan gjøre i ene eller andre retningen.. er 6+3 på vei. Tidlig ul i 8.oktober.. Kjenner jeg gleder meg veldig til den!! Hadde særdeles lite spotting og blødning da jeg gikk gravid sist..

Back
Topp