Aravis Elsker forumet 21 Apr 2011 #1 At det har blitt betydelig mer stille her etter det nye forumet kom..
Kona til ET Forumet er livet 21 Apr 2011 #2 tror det er endel som fortsatt ikke kommer seg inn pga omlegginga... Blir sikkert "som vanlig" igjen om en dag eller to :)
tror det er endel som fortsatt ikke kommer seg inn pga omlegginga... Blir sikkert "som vanlig" igjen om en dag eller to :)
fruktbar Elsker forumet 21 Apr 2011 #3 frøken plaske skrev: tror det er endel som fortsatt ikke kommer seg inn pga omlegginga... Blir sikkert "som vanlig" igjen om en dag eller to :)
frøken plaske skrev: tror det er endel som fortsatt ikke kommer seg inn pga omlegginga... Blir sikkert "som vanlig" igjen om en dag eller to :)
M3rl0t Elsker forumet 21 Apr 2011 #4 Eller... så er det jo faktisk skjærtorsdag i dag.. Godt mulig at de fleste har bedre ting å ta seg til...B-)
Eller... så er det jo faktisk skjærtorsdag i dag.. Godt mulig at de fleste har bedre ting å ta seg til...B-)
M **Moonlight** Forumet er livet 21 Apr 2011 #5 jeg har ikke kommet på før nå jeg,og fikk meg et sjokk her....Liker IKKE all reklamen her...tar jo mer plass enn forumet jo
jeg har ikke kommet på før nå jeg,og fikk meg et sjokk her....Liker IKKE all reklamen her...tar jo mer plass enn forumet jo
B babyto Elsker forumet 21 Apr 2011 #7 Ja har vel en sammenheng med at mange plages med å komme inn OG det er påske :)