Det er helg :D

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
God morgon, det er helg :D
Skal du noko spennande og kjekt i helga?

Ja det er heeelg!:D ikveld skal vi ha mini på overnatting for første gang:D blir spennende:p er vel på tide da:p så vi skal ut å spise god middag med vin etc:) imorgen skal vi få middag hos foreldrene mine når vi henter henne:)

Rydde, vaske og påskepynte i dag, middag hos mine foreldre i morgen.

Handle etter at vi har fått oss frokost. Kanskje potte om noen spirer og små blomster. Lukte på karsen guttungen har hatt med fra skolen, det er ikke spiseklart på noen dager enda, men lukter... Påske!!!

Vi tar en tur ut i dag, været er strålende :D og så blir det bursdagsselskap i morgen kveld.

Skal på nattvakt i natt, så før det blir det en liten dupp og en tur ut i sola :-) burde rydde og vaske litt også.
I morgen må jeg sove noen timer utover, så skal vi besøke pappa og samboer, få middag osv :-) gleder meg veldig, har ikke sett han på 2mnd ca

Jeg skal smårydde litt og så skal jeg få besøk av ei gammel venninne og ungene hennes. I kveld skal frøkna til bestemoren og har tenkt til å ta med katta og så da blir jeg helt alene hjemme.

Jeg sender bort samboeren og jenta vår, de skal passe leiligheten til svigerfar og pus :) jeg skal slappe av og kose meg hjemme. :)

Var i bursdag i går med masse fulle folk:/ føler meg dårlig i dag, så blir nok en rolig dag. Stua ser ikke ut, så burde bel ha ryddet litt men...:confused:

Pynte til påske og ta litt helgevask og sånt. Blir kos :D
Håper på en tur ut i morgen hvis vær og rygg tillater det :)

Samboer driver å hjelpe en kamerat med flytting i dag..,

I morra er det middag hos mamma, ene søstera mi med familie kommer også :-)

Slappe av, gå noen turer :)

Back
Topp