Det er gutten sin det! :-)

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Har nå nettopp vært på 3 mnd kontrollen for å vaksinere gullet mitt. Har gruet meg i flere dager til å måtte sitte å se at han får vondt og skriker, men tror dere han gjorde det? Neida, ikkje et einaste skrik kom han med!
Når HS satte den første sprøyta satt han å så på henne og flirte, og når hun var nesten ferdig med sprøyte nr 2 så blei han litt irritert og hevet stemmen og "kjefta" litt på HS [:D]

ja det var gutten sin det, vi skal på mandag og jeg gruer meg skikkelig, er livredd sprøyter jeg[&:]

Ehh, hvor mange sprøyter får ongen på 3mnd'ers? Trudde det var kun 1 stk jeg.... & jeg som gruer meg så veldig....

så bra da det er  når man gruer seg som mest at det går bra...er en liten tøffing han da[:D]

ORIGINAL: LyKkElIg_Og_StOlT!

Så bra!!! Håper gullet mitt gjør det samme på fredag. Han sa ikke et pip da han fikk stikk i hælen på sykehuset.. Men det gjør nok vondere å få vaksine da...

Tror det er motsatt, for Trym skreik som en stukken gris når dei stakk han i hælen på sykehuset, men nå kom der ikke et pip

å nei, er det det som skal gjøres på torsdag. Da er det vi som skal på tre mnd kontrollen. Da får pappa være med, gruer meg på jenta mi sine vegne. Hvor mange sprøyter er det??

2 sprøyter. En i hvert lår

Så flink han var, en liten tøffing[;)]

Back
Topp