Det er fredag :)

Puselus

Glad i forumet
Hva er plan for helgen jenter? :)

Jeg skal på jobb i morgen kveld og på bryllupsmesse (som forlover) på søndag :) :)
 
Har frihelg. Ikke lagt noen store planer, tror svigers skal komme en tur i helga. Ellers prøver vi vel å komme oss ut litt i naturen slik at helga ikke blir så lang for mini.
 
Avslapping! Har hatt det ekstremt travelt siste tiden, så skal ta det rolig og jobbe litt i huset :)
 
Hvis været holder seg må vi få malt ferdig de siste 30 bordene på siste husveggen...! Nytt hus.. og har malt i hele sommer føler vi...så må vi få tatt opp båten.. som vi har brukt 2(!!) ganger i sommer... helt tragisk...har jo ikke vært noe vær..!! Og så er det bursdag til svigers.. og masse kos med mini imellom :)
 
Jeg har høstferie i en uke nå! Har mye malingsjobb å gjøre både inne og utenfor huset. Ellers skal vi ordne i Hagen egentlig også... Og være sosial. En uke er for lite, men blir deilig å ikke jobbe, så kan jeg slappe av hvis det trengs:)

Kick-starter i dag med enchiladas og sofakos
 
  • Liker
Reactions: BMC
Vi har nettopp hatt den berømte tacofredagen! Nå sitter gjengen og ser på Frost :) kos!

Vi har egentlig ingen planer for helgen, men satser på at vi finner på noe bra :D
 
Back
Topp