Det er en ting..

Tussii97

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Maiskolbene 2023 :-)
Jeg kommer til å savne i jula..å det er rakfisken !! :( sitte å se på at de andre koser seg :p
Noen tradisjoner dere andre går glipp av eller?:)
 
Ikke akkurat tradisjon, men både juleøl og fenalår må gå i år. Det gjør meg faktisk i relativt dårlig humør :p
 
Ikke akkurat tradisjon, men både juleøl og fenalår må gå i år. Det gjør meg faktisk i relativt dårlig humør :p
Hehe, hadde sååå lyst på rakfisk i dag att jeg ble nesten lei meg :p
Vi har en fast dag me resten av slekta å alle sammles :p lurer på hva jeg skal stappe i meg istedet :p
 
Har vel ikke noe spesielt i julen som jeg ikke kan spise som jeg kommer til å savne. Men savner allerede salami da:). Ikke direkte julemat men godt allikevel:)
 
Salami spiste jeg som en gal etter nr 2 så den savner jeg faktisk ikke :) men gjorde det før han ble født,nesten sånn at nei mat får man veldig lyst på siden man ikke kan spise det :p jeg liker ikke øl men med nr 2 så hadde jeg veeeldig lyst på en iskald boks :D (gjorde det selvfølgelig ikke)
 
Hehe, hadde sååå lyst på rakfisk i dag att jeg ble nesten lei meg :p
Vi har en fast dag me resten av slekta å alle sammles :p lurer på hva jeg skal stappe i meg istedet :p

Er på hyttetur med rakfisklag i helga, jeg har kjøpt inn smårettskinke som jeg skal i lompa med alt det vanlige tilbehøret, skal snart spise, skal si ifra om det funker :)
 
Jeg kommer til å savne i jula..å det er rakfisken !! :( sitte å se på at de andre koser seg :p
Noen tradisjoner dere andre går glipp av eller?:)
Ja herre min som jeg kunne tengt meg rakfisk. Kommer til å spise alt unntatt fisken jeg da. Gjorde det sist også. Funker sånn ok. :p
 
Spekemat !!! :(
 
Enig! Kommer til å savne rakfisk.
 
Kjenner savnet etter salami, enda jeg ikke så glad I det.. :p
Spekemat og eggerøre skal jeg nyte neste sommer altså! :)
 
Back
Topp