Det er ei jente!

Gratulerer med jente! Av nysgjerrighet lurer jeg på om det er 100% sikker på kjønnet så tidlig? :) Skal på ul 11+6, så lurer på om vi kanskje får vite det da.

Legen var ganske sikker, men de kan jo selvfølgelig ikke garantere :) Har lest at man kan se kjønnet fra uke 12, var forberedt på at vi kanskje ikke ville kunne få vite men legen viste at det ganske klart ikke var oppovertiss :pmen jente
Kjønnsorganene ligner visst veldig en periode før forskjellen blir tydeligere.
UL 11+6, da er du jo så og si 12 uker, håper dere får vite det også! Nå skal vi begynne å tenke på navn.
Har du en følelse av om dere venter ei jente eller en gutt?

Legen var ganske sikker, men de kan jo selvfølgelig ikke garantere :) Har lest at man kan se kjønnet fra uke 12, var forberedt på at vi kanskje ikke ville kunne få vite men legen viste at det ganske klart ikke var oppovertiss :pmen jente
UL 11+6, da er du jo så og si 12 uker, håper dere får vite det også! Nå skal vi begynne å tenke på navn.
Da er det jo ganske sikkert :) Så gøy å vite det så tidlig! :)
Er ikke noe særlig kvalm, bortsett fra når jeg tar gravid multivitaminene om morningen..så tror egentlig gutt, men er ikke sikker.. kanskje 70/30 gutt/jente :P Blir spennende å se :)

Da er det jo ganske sikkert :) Så gøy å vite det så tidlig! :)
Er ikke noe særlig kvalm, bortsett fra når jeg tar gravid multivitaminene om morningen..så tror egentlig gutt, men er ikke sikker.. kanskje 70/30 gutt/jente :p Blir spennende å se :)

Legen fortalte at målene de tar uke 12 faktisk gir mer presis termindato enn OUL uke 18 også.

Legen fortalte at målene de tar uke 12 faktisk gir mer presis termindato enn OUL uke 18 også.
Å? Nice! Min termin er 100% sikker pga ivf, men kjekt å vite! :)

Så bra [emoji173] Jeg sitter på venterommet på st Olavs nå og venter på lignende ultralyd ;) Litt sånn grugledefølelse :)

Va på st.olavs før idag. Alt så bra ut, men fikk ikje sett kjønn da. Ny ul om 5 uka. Da e det ordinær UL. Så får nok vite kjønn da tenker eg. Va visst også lengre på vei enn eg trodde (noe eg forøvrig ikje forstår noe av siden dette e ivf) så ble flyttet fra 12+3 til 13+1 idag, e jo nesten en uke det. Meeen altså, klager ikje på det nei ;-). Da e ungen ute senest 10 des..
Ser ut som om vi var 3 stk på ultralyd på St. Olavs i dag [emoji14]

Gratulerer så mye! Har du barn fra før? I såfall hvilket kjønn? :joyful: Syns det er så spennende!

Jeg var også på ultralyd idag 12+4
Spurte om hun såg kjønn,det sa hun var altfor tidlig,og at de var veldig like på denne tiden. Hun trodde først hun såg en utover tiss. Men slo det fra seg,for det kunne likegjerne være hovne kjønnslepper :sorry: Syns det er rart de sier så ulike ting! Jeg vil også vite xsmile5

Så gøy [emoji4]

Har lest så mye forskjellig om å se kjønnet så tidlig. På ei facebookgruppe jeg er med var det noen som spurte om dette med kjønn og tidligultralyd, og veldig mange fikk høre motsatt kjønn på oul i forhold til tul. Men det var så klart en del tilfeller det stemte også [emoji4]

Jeg var også på ultralyd idag 12+4
Spurte om hun såg kjønn,det sa hun var altfor tidlig,og at de var veldig like på denne tiden. Hun trodde først hun såg en utover tiss. Men slo det fra seg,for det kunne likegjerne være hovne kjønnslepper :sorry: Syns det er rart de sier så ulike ting! Jeg vil også vite xsmile5

Er neste gang du skal OUL?

Så gøy [emoji4]

Har lest så mye forskjellig om å se kjønnet så tidlig. På ei facebookgruppe jeg er med var det noen som spurte om dette med kjønn og tidligultralyd, og veldig mange fikk høre motsatt kjønn på oul i forhold til tul. Men det var så klart en del tilfeller det stemte også [emoji4]

Vi måtte jo love å ikke saksøke sykehuset om hun tok feil :-P
Men hun var ganske sikker i dette tilfelle, men blir det en gutt så blir vi kjempeglad uansett :) Blir litt rosa tøy på ham kanskje men..barna blir nok sjokkert for alle tre jentene jublet da de hørte det er jente på vei ❤️❤️❤️

Back
Topp