Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde ingen sterk følelse på om det kunne være jente eller gutt, men trodde gutt en periode før jeg plutselig tenkte det er jo kanskje jente...Så kjekt! Var det jente du trodde det var?

Gratulerer med jente! Av nysgjerrighet lurer jeg på om det er 100% sikker på kjønnet så tidlig?I dag har vi vært på medisinsk ultralyd og baby er helt frisk og fin!
Er visst bittelitt lenger på vei enn vi trodde, baby målte 6,4cm og jeg er 12+5, ny termin 3/12
Og det er ei jente!
![]()
Kan de flytte på ivf-termin? Da jeg var på tul, fikk jeg beskjed om at de ikke skal endres på ved oul.Va på st.olavs før idag. Alt så bra ut, men fikk ikje sett kjønn da. Ny ul om 5 uka. Da e det ordinær UL. Så får nok vite kjønn da tenker eg. Va visst også lengre på vei enn eg trodde (noe eg forøvrig ikje forstår noe av siden dette e ivf) så ble flyttet fra 12+3 til 13+1 idag, e jo nesten en uke det. Meeen altså, klager ikje på det nei ;-). Da e ungen ute senest 10 des..