Det er ei jente!

Va på st.olavs før idag. Alt så bra ut, men fikk ikje sett kjønn da. Ny ul om 5 uka. Da e det ordinær UL. Så får nok vite kjønn da tenker eg. Va visst også lengre på vei enn eg trodde (noe eg forøvrig ikje forstår noe av siden dette e ivf) så ble flyttet fra 12+3 til 13+1 idag, e jo nesten en uke det. Meeen altså, klager ikje på det nei ;-). Da e ungen ute senest 10 des..

Så gøøøy! [emoji76]

Så kjekt! Var det jente du trodde det var?

Så kjekt! Var det jente du trodde det var?
Hadde ingen sterk følelse på om det kunne være jente eller gutt, men trodde gutt en periode før jeg plutselig tenkte det er jo kanskje jente...
Vi trodde kanskje gutt, men superglad for ei lita prinsesse ❤️❤️❤️

Så herlig

I dag har vi vært på medisinsk ultralyd og baby er helt frisk og fin!
Er visst bittelitt lenger på vei enn vi trodde, baby målte 6,4cm og jeg er 12+5, ny termin 3/12 :)

Og det er ei jente! :dummy1:
❤️❤️❤️
Gratulerer med jente! Av nysgjerrighet lurer jeg på om det er 100% sikker på kjønnet så tidlig? :) Skal på ul 11+6, så lurer på om vi kanskje får vite det da.

Va på st.olavs før idag. Alt så bra ut, men fikk ikje sett kjønn da. Ny ul om 5 uka. Da e det ordinær UL. Så får nok vite kjønn da tenker eg. Va visst også lengre på vei enn eg trodde (noe eg forøvrig ikje forstår noe av siden dette e ivf) så ble flyttet fra 12+3 til 13+1 idag, e jo nesten en uke det. Meeen altså, klager ikje på det nei ;-). Da e ungen ute senest 10 des..
Kan de flytte på ivf-termin? Da jeg var på tul, fikk jeg beskjed om at de ikke skal endres på ved oul.

Back
Topp