Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: EksamensRævva
Tror du Google svarer meg på åssen kjolen satt på meg? [8|]
Det hadde vært noe! [8D]
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: *Meya*
Søke opp noe på Google, enn å skrive innlegg her inne, er det ikke?
Tror jeg skal lage en tråd med "Links frequently asked for" eller noe sånn...
Hehehe.. Mange ganger jeg må dy meg fra å svare; www.justfuckinggoogleit.com [8D]
ORIGINAL: Celezte
Men det må da vel være lov å spørre om man lurer på noe...?[8|]
Jo, men det er jo lettere å google feks valutakalkulator, enn å starte en post her inne...
Jo, men det er jo lettere å google feks valutakalkulator, enn å starte en post her inne...
Beklager at jeg i det hele tatt spurte.
Beklager at jeg i det hele tatt spurte.
Men det må da være lov å diskutere her inne... *hermestemme*

Synes dette var en meget merkelig måte å prøve å starte en diskusjon på ved å prøve å "henge" ut meg for å være så dum at jeg ikke klarer å søke på google. Fortsett sånn du
Synes dette var en meget merkelig måte å prøve å starte en diskusjon på ved å prøve å "henge" ut meg for å være så dum at jeg ikke klarer å søke på google. Fortsett sånn du
Vet du, jeg hadde ikke tenkt på tråden din i det hele tatt. Verden dreier seg ikke rundt deg.
Du er ikke den første. Og det er ikke den eneste gangen jeg har sett en sånn tråd, det var tilfeldigvis bare en tråd som handlet om det, fra deg, akkurat nå.
Kunne like så godt skrevet om alle de som spør etter utbetalingsdatoer fra NAV for den del... ;)
ORIGINAL: .Pia
hahaha!!! så, tråder for å spørre om noe man faktisk lurer på er teit, mens tråder for å klage på at andre lurer på teite ting er greit!?
[;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)]
fiiiiiiiin underholdning på morran det her!!!!
ønsker meg en popcorn-smiley!
[8D]