Noen ganger er det beintøft å være prøver. :/ I dag sitter jeg med følelsen av at alle rundt meg er gravid, blir gravide bare de ser på typen eller plopper ut unger som om de ikke har gjort annet før. Nesten alle venninnene mine er eller har nylig vært gravid. Jeg unner dem dette, bevares. Jeg unner dem det virkelig, men i dag kom det en knekk. Fikk vite om enda ei jeg kjenner som har blitt gravid. Vi er i pp 10 og prøver på barn nr 3. Jeg vet vi ikke har prøvd lenge sammenlignet med flere her inne, men jeg og sambo har jo fått det til før liksom.... vi vet jo vi kan siden vi har klart det før, så derfor føles det som om vi har prøvd i en liten evighet. Har begynt å tenke på om vi faktisk vil klare å bli gravid en siste gang. Har jeg blitt for gammel? Har endometriosen fucket opp alt i babyhybelen? Har svømmerene blitt sløve? Eller har de blitt for få? Jeg har ikke gått på noen prevansjon siden yngstemann ble født, vi har heller ikke vært særlig forsiktig frem til vi startet prøvingen sånn skikkelig. Når jeg tar opp min bekymring med sambo er han som alltid irriterende positiv, og jeg får lite gehør for dette.
Når jeg fikk dagens nyhet om en ny ny-gravid venninne skulle jeg blitt glad, men jeg begynte å grine. Takk og lov at jeg fant det ut via facebook! Føler meg som verdens verste medmenneske akkurat nå-.-
Bare et lite hjertesukk :/
Når jeg fikk dagens nyhet om en ny ny-gravid venninne skulle jeg blitt glad, men jeg begynte å grine. Takk og lov at jeg fant det ut via facebook! Føler meg som verdens verste medmenneske akkurat nå-.-
Bare et lite hjertesukk :/