Milje
Elsker forumet
Nå er det ryggen som tar knekken på meg! Har vart en ukes tid, kjempesmerter i høyre side av ryggen, gjør vondt og ligge, vondt og stå og vondt og sitte
Før det var det store smerter i mellomgolvet, mest sannsynlig pga konstant halsbrann og sure oppstøtt som tærer på magesekken/spiserør.
Før det bekkensmerter ut av en annen verden, typ. klarte ikke komme meg rundt.
Så var det grusomme smerter i munnen pga betent tannkjøtt i hele munnen(klarte ikke spise kun flytende ting i over en uke)
Så var det åreknutene nedentil som dukket opp, disse har hemmet meg ifra og sitte og stå mer enn noen minutter før det føles ut som årene skal eksplodere.
Før dette igjen var det blodtrykksfall, uvi og kvalmen som tok helt over....
Uff, er det lov og være litt lei nå, hva blir det neste liksom? en kombinasjon av alle til sammen?
Hva med dere? problemfrie svangerskap eller mye plager?
Før det var det store smerter i mellomgolvet, mest sannsynlig pga konstant halsbrann og sure oppstøtt som tærer på magesekken/spiserør.
Før det bekkensmerter ut av en annen verden, typ. klarte ikke komme meg rundt.
Så var det grusomme smerter i munnen pga betent tannkjøtt i hele munnen(klarte ikke spise kun flytende ting i over en uke)
Så var det åreknutene nedentil som dukket opp, disse har hemmet meg ifra og sitte og stå mer enn noen minutter før det føles ut som årene skal eksplodere.
Før dette igjen var det blodtrykksfall, uvi og kvalmen som tok helt over....
Uff, er det lov og være litt lei nå, hva blir det neste liksom? en kombinasjon av alle til sammen?
Hva med dere? problemfrie svangerskap eller mye plager?