Det endelige resultatet.

*Mille*

Oktober 08, Februar 12 og Oktober 15 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Oktoberskattene 2015
ImageUploadedByBV Forum1412690706.167872.jpg

ImageUploadedByBV Forum1412690731.396904.jpg

ImageUploadedByBV Forum1412690745.470642.jpg

ImageUploadedByBV Forum1412690755.903795.jpg

Så da er det vel bare å vente på TR og notere seg at jeg fra nå av kun bruker digitaltest!

De digitale testene krever mer hcg for å bli positive. Så om det er før IKM, eller testen ikke er tatt på morgenurin, så er det ikke helt sikkert at du ikke er gravid. :)

Enig med hun over. Det er ikke over ennå :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Når skal/skulle mensen vært? Rart at testen ble negativ, når man tydelig ser farge på de andre testene.

Jeg ville ventet og testet på nytt, de digitale er vel kjent for å være "tregere", ser jo streker på de andre.

Ser jo godt strekene på begge Cbene! Vent litt til å teste igjen? Spennende!:D

Jeg vet ikke helt når jeg skal ha mensen da jeg ikke er kjent med syklusen etter spiralen ennå, men jeg avventer litt nå og ser hva som skjer. Er på dag 30 av syklusen i dag. Fikk min første mens etter spiralen to dager etter den var tatt ut. Varte i 6 dager.

Alle de andre er positive iallefall :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ville også hatt is i magen litt til! Ser streken på samtlige av de andre testene, så med mindre du har hatt en kjemisk er det kanskje bare for tidlig enda. Lykke til :-)

Ser ut som mine tester, to svake, en negativ digital, dagen etter fikk jeg positiv digital ( to dager før ikm) så det er enda håp :)

Min første test sist jeg var gravid var svakere enn den øverste av dine, og jeg var gravid. Jeg ser strek på alle de tre øverste, så jeg ville ventet en dag eller to og tatt en ny digital :)

Back
Topp