Det e dyrt å få baby...

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Vi treng større bil,større hus å søskenvogn.....d e jammen mæ dyrt å få 3 onga på 3 år!!!
 
Ja billig er det ikke 

vi skal gjøre om kjellerstua til barnerom og må ha en 7 seter bil eller aldri dra noen steder samtidig mer :) burde vel kjøpe oss buss hvis vi skal ha med vogn og utstyr i tilegg ,uff.. får følge med på Finn.no ;-)
 
Vi får bærre gjør d bæste ut av det å følg med på finn.no
Aillt ordne sæ,uansett,men dyrt blir d....
 
Vi må å ha fleir soverom  Trur æ ska bynn å tipp lotto æ :)))
 
Hehe, merker jeg er litt glad at vi bare venter nr 2 =) Sikkert derfor mange gir seg der og for tre og flere blir vel litt mer "upraktisk" ;)
Men har et ønske om 3 eller 4 barn selv så jeg kommer vel dit en gang og =) Tror ikke nr 2 kommer til å koste så mye mer, eventuelt noen gutteklær om det blir gutt. Alt annet har vi i nøytale farger =)
 
Det koster ja!! Vi måtte å bygge ut huset for å få plass til neste mann:P
Nesten så jeg håper det blir gutt, da har jeg jo alt av klær å utstyr.

Vogn synes jeg enda er et dilemma =/
 


-Exotic- skrev:
Det koster ja!! Vi måtte å bygge ut huset for å få plass til neste mann:P
Nesten så jeg håper det blir gutt, da har jeg jo alt av klær å utstyr.

Vogn synes jeg enda er et dilemma =/


Vogn er ikke noe dilemma :p jeg SKAL ha Simo.. spørsmålet er bare om det blir kombi eller duo.. og om det blir ny eller brukt :P
 
Her har vi akkurat kjøpt ny bil, men skal ha nytt hus for å få god nok plass. Må ha ny vogn også, hadde samme til de to eldste og den er mildt sagt utslitt. Blir det en gutt til har vi det meste av klær, leker mm. Men blir det jente kan det fort bli dyrt :p
 
Vi har aillt av klær,for vi har en av hver ifra før,men må ha ny bil å større hus :) Heldigvis 8 mnd på oss da
 
vi må ha så godt som ALT.  Har sengen igjen og et par babyklær som ikke søstera fikk
 


Miramarmora skrev:
vi må ha så godt som ALT.  Har sengen igjen og et par babyklær som ikke søstera fikk


Får håp dokk får litt av familie å kjente da
 
Back
Topp