Det drapet...

Bruker298kfa

Elsker forumet
Han som ble hugget ihjel av ekskjæresten.
Hun innrømmer drapet, men erkjenner ikke straffeskyld?
Jeg skjønner ikke... når du hugger noen i småbiter så er det ikke snakk om et uhell eller selvforsvar liksom?

Kansje hun mener at han var slem med henne over lenger tid derfor var hun sinnsyk i gjerningsøyeblikket eller noe sånt... Ikke vet jeg... Sinnsykt er det værtfall...

Tja si det.. tror ikke akkurat aktor tror på den.. Ja, jeg har gjort det. men ikke med vilje.. erkjenner ikke straff for det jeg har gjort.. Jeg har bare drept han.. og pakket han inn i plast.. og gjemt han!

Er så teit.. ja, jeg innrømmer at jeg har gjort det.. men erkjenner ikke straffeskylden for det..

Jaja, kan jo hende hun er psykisk syk da.
Kanskje hun er av den oppfatning at det var nødvendig.

Om man dreper noen i selvforsvar eller fordi noen har vært slemme..... da gjemmer man ikke liket etterpå eller?

TonjeJenta skrev:

Om man dreper noen i selvforsvar eller fordi noen har vært slemme..... da gjemmer man ikke liket etterpå eller?

Nei skulle ikke tro det...

Tøsa skrev:
Jaja, kan jo hende hun er psykisk syk da.
Kanskje hun er av den oppfatning at det var nødvendig.

Men folk som er så psykisk syke at de dreper pleier jo ikke å vite selv at de er det...Og bruke det for å forsvare seg selv, liksom?! Tenker på disse som sier de er sinnssyke i gjerningsøyeblikket ol. Men er vel ofte advokatene som råder til å bruke den da...

Ikke vet jeg, virker litt merkelig igrunn...

Tipper det blir selvforsvar som blir brukt. Og panikk som grunnlag for å gjemme liket.
Men jeg er spent jeg også. Det er mange uker å gå med den mørke hemmeligheten.

dresden skrev:
Tipper det blir selvforsvar som blir brukt. Og panikk som grunnlag for å gjemme liket.

Spørs det ja...
Man vil vel prøve alt for å slippe fengsel selv hvor opplagt det er.
Nå har ikke jeg kompetanse til å si hva som er opplagt og ikke her alså, jeg uttalte meg bare på generell basis.

Tøsa skrev:

dresden skrev:

Spørs det ja...
Man vil vel prøve alt for å slippe fengsel selv hvor opplagt det er.
Nå har ikke jeg kompetanse til å si hva som er opplagt og ikke her alså, jeg uttalte meg bare på generell basis.

Ja, man kan bare tippe. Tipper de færreste av oss her inne har drept noen. Men man får se. jeg er spent på forklaringen.

Høres i alle fall ut som et skikkelig makabert drap!! Æsj! Stakkars stakkars gutt

3:14 skrev:
Dumt å sitte her og spekulere i hva som egentlig skjedde..

Har ikke spekulert så mye da, er jo tatt utgangspunkt i det som står i avisen.
Er lov å diskutere er det ikke?

Back
Topp