Det dirrer i eggstokkene

Kattepus84

Elsker forumet
Ja, det dirrer faktisk i eggstokkene..... Kjennes i allefall sånn ut.... Men ikke hele tiden...Er bare hvis jeg blir litt stressa og hvis jeg jobber for hardt med husarbeidet...

Legger jeg hendene på magen så kjenner jeg at det rister ordentlig inni der...og det gjør litt vondt på en måte...[&:]

Har aldri vært borti dette før, men det kommer kanskje av egguthentingen igår??
Fikk beskjed om å holde meg rolig og helst ikke jobbe, og i allefall ikke bære tungt...men jeg har jobba, og jeg har vaska og rydda hjemme idag....pluss at jeg har blitt litt stressa enkelte ganger idag.... Kanskje ikke så lurt av meg...hmm...

Det virker litt ømt inni der...Hmmm...

Noen andre som har hatt "dirringer" i eggstokkene etter egguthenting???

Kjenner ikkeno jeg...skulle ønske jeg kjente litt allefall så jeg vet at det er rett det jeg gjør[:D] jeg gjør oxo mye husarb..kjenner alle noe da av sprøytene???

Oi, det må være en merkelig følelse[:D][&:][:D]

siwro: Jeg kjenner ikke så veldig mye jeg heller. Litt murring og stikking nå og da[;)] Kjenner du ingenting?

nope nada...følte det var bare meg hehe...jeg har ikke pleid å ha murringer før mens som kanskje andre har, så jeg vet ikke..jeg føler ingenting nån plass..sprøytedag 6 i dag[:D]hæh som tiden går[8D]
ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Oi, det må være en merkelig følelse[:D][&:][:D]

siwro: Jeg kjenner ikke så veldig mye jeg heller. Litt murring og stikking nå og da[;)] Kjenner du ingenting?

aaaah etter uttak..hehe da er det jo greit[:D]går man på sprøytene lenge etter uttal og?
ORIGINAL: småsmurf

ORIGINAL: siwro

Kjenner ikkeno jeg...skulle ønske jeg kjente litt allefall så jeg vet at det er rett det jeg gjør[:D] jeg gjør oxo mye husarb..kjenner alle noe da av sprøytene???

Her var det jo snakk om etter uttak, da kommer nok kanskje du og til å kjenne litt[;)]
Har ikke kjent stort på sprøytene jeg, litt mot slutten kanskje, bare en følelese av att det fylles opp. eller hva jeg skal si.. Har ikke alltid kjent det heller[;)]

aaah takk for svar[:D]

Nei, etter uttak er det ikke mer sprøyting, med mindre du går på klexane(blod fortynnende, som noen får) Men regner ikke med du går på det, siden det er første forsøk[;)]

aaaah etter uttak..hehe da er det jo greit[:D]går man på sprøytene lenge etter uttal og?

Her var det jo snakk om etter uttak, da kommer nok kanskje du og til å kjenne litt[;)]
Har ikke kjent stort på sprøytene jeg, litt mot slutten kanskje, bare en følelese av att det fylles opp. eller hva jeg skal si.. Har ikke alltid kjent det heller[;)]

Back
Topp