Det der med vogn..?

Ups, påan igjen?!

Andre møte med forumet
Gulli kommer til å være rundt 2 år når tvillingene kommer, hva i all verden gjør jeg med vogn? hadde tenkt meg bugaboo donkey som søskenvogn,men nå som de er to så blir det litt verre, tror dere gulli klarer seg med ståbrett? kommer jo til å ha vognen hennes og så vi kan bruke den hvis vi skal på tur hele familien.. Eller finnes det ok vogner som man kan ha tvillinger + et søsken oppi?

Jeg skulle bruke ståbrett, for de vil jo ofte gå litt selv og.
Og til lange turer har du sikkert med mannen, venner eller familie og da kan hun jo ha sin egen vogn?
Ellers vet jeg ingeting om vogn, da jeg brukte min for siste gamg for 8 år siden :P

Tror ståbrett blir det enkleste. Vet jeg har sett barnehager på tur med to-mot-to (firervogn) eller flere på rad, nesten som når man lager stoltog. Det finnes nok noen varianter, men da kommer jo spørsmålet om hvor praktiske de er osv, og utvalget er nok ikke så veldig stort dessverre. Lykke til :) Håper du finner en løsning som passer familien :-D

Jeg spurte de som jobbet i babyshop om det der. Sønnen min er jo da 2 å og 5 mnd når neste mann kommer og jeg lurte på å kjøpe tvillingvogn, men jeg ble frarådet det da siden han da var over 2 år. Hun anbefalte søskenbrett og bånd til ham. (Er ikke helt sikker på om jeg har lyst til å bruke bånd, men hun sa det var lurt å bruke hvis man gikk ved veldig trafikkerte veier for å være 100 % sikker på å få stoppet ham hvis han valgte å løpe ut i veien.) 

Vesla mi er to år nå, og vi har lite bruk for vogna. Jeg hadde kjøpt søskenvogn til tvillingene i tillegg til et godt bæretøy. Da kan du bruke vogna til tvillingene til vanlig, og skal dere langt kan du bære en av tvillingene og ha de andre to i vogna:) Anbefaler veldig et elastisk bæresjal om du ikke har prøvd det. De er kjempegode å bære med, og så vidt jeg vet er det det eneste bæretøyet du kan bære begge tvillingene i samtidig:)

Min blir ca 2 år og 3 mnd og kommer bare til å bruke søskenbrett, evnt søskensete:)

Jeg ville investert i en tvillingvogn og en manduca! De er helt geniale og du kan fint bære barn opp til 4 år på ryggen, uten at det er tungt! ;)

Har ei venninne med 3 veldig tette, og hun bruker tvillingvogn og manduca når hun skal på lengre turer alene med alle.. Manduca er lett å få på seg, kan bæres både på magen og på ryggen og barna kan væres i den fra de er nyfødt! Så da kan du bytte på hvem du har oppi der!

her blir det også 2 år mellom. og vi har tenkt å kun ha ståbrett. Hun er 16 mng nå, og hater å sitte i vogna. Hun vil helst gå, og går ganske lange turer. Så tror ikke hun vil sitte i vogn når hun er 2 år:/

Back
Topp