Det brenner!

Shrimpy

Flørter med forumet
Jeg må si jeg har vært ganske så skånet for alle vanlige plager man kan få som gravid... til nå! Halsbrannen har meldt sin ankomst! Å herrejemini, som det svir :O Trodde virkelig ikke det var så ille. Noen som har råd som ikke innebærer apotekbesøk?

Lovehearts!!

Vet noen også har syntes det fungerte med melk/sjokomelk. Generelt sies det vel at melkeprodukter som melk, yoghurt o.l skal hjelpe

Love hearts er det eneste som funker på meg også :) Var veldig plaget i starten av svangerskapet. Heldigvis gitt seg nå, har det bare av og til :)

Lovehearts!!

Vet noen også har syntes det fungerte med melk/sjokomelk. Generelt sies det vel at melkeprodukter som melk, yoghurt o.l skal hjelpe
Ser ut som jeg må gå til innkjøp av lovehearts da :D
Melk og lignende har jeg lest at hjelper akkurat der og da, men kan gjøre det enda verre?! Aner ikke om det stemmer :)

Nå skal det handles! Håper jeg er som deg og at det bare varer en liten periode :) Veldig plagsomt!
Ja håper det :) første svangerskapet mitt så hadde jeg det ganske lenge. Da hadde jeg mye sånn sure oppstøt hele tiden, føltes ut som maten lå i halsen til tider, haha :)

Vil anbefale å kjøpe noe på apoteket, om ikke annet for å ta før man legger seg hvis det ikke gir seg. Jeg brukte gaviscon (eller hvordan det nå skrives) før jeg la meg de siste månedene som gravid, deilig å slippe å tenke på å ikke få sove evt. våkne av halsbrann ;)

Jeg har fått brokk etter forrige graviditet som følge av det har jeg halsbrann hele tiden .tar til vanlig somac men det kan man ikke ta under graviditet. Fikk beskjed av legen å kjøpe noe reseptfritt på apoteket mot halsbrann og det kunne jeg fint ta hver dag :) så du burde absolutt Gjøre det , tror det er det eneste som funker på langtidsbasis :)

Blir det et vedvarende problem for meg vil jeg nok kjøpe noe på apoteket :) Ett par lovehearts etter kveldsmaten fungerte faktisk veldig bra i helgen :D

Ja håper det :) første svangerskapet mitt så hadde jeg det ganske lenge. Da hadde jeg mye sånn sure oppstøt hele tiden, føltes ut som maten lå i halsen til tider, haha :)
Jeg har jo egentlig ingen sure oppstøt... Bare svir skikkelig i halsen :P Holder seg til kvelden, selvom det er da det er mest plagsomt kanskje :O

Det er bra da, for det er skikkelig ekkelt! Hehe!
Ja om kvelden det er vanligst, etter alt man har spist på dagen. Prøv å ikke spis så sterk mat, om du gjør det :) jeg merker om typen har hatt litt mye pepper på kjøttet feks, da får jeg halsbrann om kvelden :p

Back
Topp