Det brenner i dåsa!

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Jeg har bekkenløsning.
Den siste uka, har jeg av og til når jeg har satt meg, eller lagt meg ned for kvelden, hatt en følelse av at det brenner i dåsa! WHAT?! Er det en del av bekkenløsningen?
Det er bare på ene siden det brenner. Og litt inn i lysken på den siden.

Noe jeg kan gjøre for å forhindre det? Føler for å sette ræva i fryseren.

det brant ikke hos meg da jeg hadde bekkenløsning altså ;)

¤Woolfmother¤ skrev:
det brant ikke hos meg da jeg hadde bekkenløsning altså ;)

Men pokker da!
Jeg gidder ikke ha flere plager enn bekkenløsningen fra helvete, så jeg tenker jeg bare bestemmer at det er et symptom på nettopp det, jeg.

Nå har jeg hatt både bekkenløsning og bekkenlåsning både under og etter mine 2 fullgåtte svangerskap. Og ja, har hatt følelsen av at dåsa brenner. Spesielt på venstre side. Siden jeg enda er plaget med bekkenet - og nå også har prolaps, er jeg fast hos kiropraktoren min. er på mitt 6.år. Har skjedd utenom svangerskapene også, da etter litt intense treningsøkter.

Hos meg var det irritasjon i senene, nedi lysken, som gjorde faenskap. Ro, sofasliting og minst mulig bevegelse var medisinen jeg fikk. Og det er jo jævlig lett når man kaster opp gjennomsnittelig 8 ganger i timen og tisser like ofte. Gikk over tilslutt, tiltross for at rådene jeg fikk var vanskelig å overholde.

Jeg har også bekkenløsning, og det føles som det brenner i dåsa mi og etter jeg har lagt meg for kvelden. Særlig vondt er det hvis jeg ligger på magen, da brenner det ekstra mye. AUU!!

Sitter her og brenner nå jeg  Det kommer som regel på kvelden, og det varierer hvor mye det brenner. I dag har jeg gått en del, og nå brenner det som bare det.

Kan du ha fått åreknuter i området? Det kan visst gi en brennende følelse.

Det er nok symfseløsning (som er en del av bekkent)
Jeg har veldig store problemer med det, får ike på meg truse sokker, bukser el sko uten smerter og sitter jeg på sofaen og leer på meg "uheldig" kjennes det ut som om jeg blir voldtatt med en kniv :S
Etter jeg fikk de smertene så er jeg ikke redd for å føde lenger, til ett vist punkt iallfall :)

Fysio, vanntrening, badekar og varmepute, og 2 paracett (buikkstr) er det jeg er anbefalt. 

Back
Topp