Det blir...

**Camilla**

Glad i forumet
en jente!!! Legen som tok 3 d ultralyden i går sa at det var garantert en jente

Han sjekka opp til flere ganger sånn at han var helt sikker!
MEN,jenta vår er eldre enn ho dama på den ordinære ultralyden sa ho var...han sa at ho antakelig hadde bomma med litt over en uke siden ho bare sjekke fra tinning til tinning og lårbein,men han sjekka tinning til tinning,hode omkretsen,magen tversover og omkretsen av magen og lårbein og et par andre ting jeg ikke helt skjønte...veit ikke helt hvilke av de to jeg skal tro på så derfor har jeg satt opp begge[:)]

er så kjempe fornøyd med den timen!
Ha en fortsatt fin dag alle desember mammaer[:D]

Mange klemmer fra meg og Amalie[:D]

Gratulera me jentå di [:D]

Gratulerer med en liten prinsesse[:D]

Gratulerer med jenta. Er det ikke det du har fått beskjed om før eller har du ikke visst kjønnet??

Hva lå hjerteslagene på?

Tilhører januar, sniktitter litt[:)]
Gratulerer med jenta!!!!
Hvor var du på 3D?
Er litt usikker på hvor jeg skal bestille, å det hørtes ut som om du hadde en riktig så fin opplevelse

gratulerer med jente og ett veldig fint navn dere har valgt [:)] har selv også veldig lyst på 3d.. både for å se nurket igjen, og for å få bekreftet igjen at det er gutt, så det ikke blir ei jente i blått.. [:D]

Hun forrige som vi var på ordinær ul time til på sykehuset sa at det kanskje kunne være en jente,men var ikke sikker...
hjerteslagene var på 160,noe som det pleier å ligge på (vi har babywatcher,og de har hele tiden liggi på 145-165 aldri under 140 slag).

Vi var i tønsberg på nøtterøy ultralyd klinikk. Han som gjennomførte denne på oss var kjempe flink! Og det virka jo som at han tok en mye bedre undersøkelse enn det hun på syke huset gjorde.Hun på sykehuset tok bare mål på lår bein,og fra tinning til tinning. Mens han her tok mål på lårbein,tinning til tinning,hode omkrets,tvers over på magen,megens omkrets,så etter at babyen svelga og tisset fostervenn og forklarte hvordan han gjorde dette pluss at han så på navlestrengen om det ble utvekslet væske fra meg til babyen og fra babyen til meg. Så jeg føler meg mye mye tryggere på at alt er i orden etter denne timen[:D]

Back
Topp