Det blir svart...

LadyZ

Gift med forumet
når jeg reiser meg for opp fra sengen eller sofaen i dag....

Andre som har opplev det? Tar noen sekunder før jeg ser noe igjen [&:] Blodtrykket som er på tur kanskje?

Samme her. Helt svart.
Det er normalt med varierende blodtrykk[:)]

Helt normalt. Jeg har sånn når jeg ikke er gravid også. Er på grunn av lavt blodtrykk.

Jeg har lavt blodtrykk og får sånn.. Da jeg var gravid første gangen måtte min mann hjlpe meg ut av en butikk fordi d var rett før jeg besvimte.. Satt meg ned og drakk litt vann. Da gikk d over. Må bare ta d med ro og ikke reise deg for fort opp tror jeg[:)]

Du har nok fått deg et blodtrykksfall... Er helt normal etter så vidt eg har forstått... :-) Ikke reis deg for kjapt. Og sitt gjerne et minutt på sengekanten før du reiser deg opp om morningen. [:)]

ORIGINAL: annibananni

Helt normalt. Jeg har sånn når jeg ikke er gravid også. Er på grunn av lavt blodtrykk.

Må bestandig passe på å ikke reise meg for fort, ja.

Det er blodtrykket sin måte å si ifra at du må slappe av..
Ikke så bra og stresse blodtrykket, det skal være din venn gjennom svangerskapet [;)]

Det hjalp å spise litt!

Jeg får sånn når jeg har jernmangel, så kan være det også, og da hjelper det å spise litt leverpostei for min del :)

du har nok litt lite blodtrykk da. så kan det hende du e dehydrert at du trenger mer væske i kroppen nå som du e gravid...
drikk mye vann vartfall...

håper det kommer seg snart[:)]

Er visstnok helt vanlig med blodtrykksfall, men ubehagelig er det! Det er bare å ta forhåndsregler, reise seg sakte opp og alltid passe på å drikke nok og få i seg næring [;)]

ORIGINAL: annibananni

Back
Topp