Det blir en....

**Camilla**

Glad i forumet
hmmm...ja si det du!
H*n var utrolig sjenert!!men jordmora trodde kanskje det kunne være en liten jente,men ville ikke si sikkert[:)]Men vi prøver igjen på 3d ultralyden 18 august vi[:D] Alt var bra med den lille!Utrolig spennende å se babyen sutte på tommelen,sparke og gjespe[:D] Ikke minst for den vordene far som synes det er "urettferdig" at jeg får kjenne alle sparkene og ikke han,hehe!Han satt med et STORT smil under hele visningen (hadde det ikke vært for øra hadde smilet gått rundt flere ganger)!
Termin ble satt til andre juledag isteden for lille julaften,er litt letta over at jeg ikke ble satt så langt tilbake[:)]

Men en ting kan jeg si til dere som skal seinere og det er at det er bare til å glede seg!![:D]

Vi skal til tønnsberg,har ikke funnet noen i østfold...(vi bor litt utenfor drammen akkurat nå,men kommer til å flytte til østfold igjen om noen uker håper jeg[:)])...
Men har hørt mye bra om den i tønnsberg...koster 650 kr og du får bilder og en dvd fra det du har sett der...du kan jo ta det som en dagstur og handle og sånn før/etter ultralyden[:)]

Oj, skrev først på den andre tråden.

Ser du? Ingenting å bekymre seg for! [:D] Sier jeg som grugleder meg veldig til det er min tur i morgen. Håper på en like koselig opplevelse som deg. Men satser på at småen min ikke er så sjenert, for jeg har ikke planlagt flere ultralyder.

3D bildene kan være SÅ skjønne da. Litt misunnelig på deg der altså.

Håper heller ikke terminen blir endret så mye. Men to dager er jo peanuts da. Og kanskje like greit å unngå julaften? Men den lille kommer jo når h*n selv vil da. [:)]

Er skuldrene senket noen hakk nå? Fikk du fine bilder? Har vi en egen tråd med ul bilder? Det burde vi hatt....

Klem fra en veldig spent og nervøs Maur

skuldrene mine er senket så langt ned som de kan få blitt[:D]
Fikk fem bilder,fire av de av hele kroppen og det siste av hodeskallen...de to første av kroppen er jeg kjempe fornøyd med,men de andre to ser man ikke så godt.Prøvde å få lagt de inn i går,men de var litt for store så sambo skulle ordne på de[:D]Ja,vi burde hatt en slik tråd!!
Jeg og måtte høre hjertelyden dagen før ultralyden,bare for å være sikker[:)]En deilig følelse å høre det lille hjerte slå[:D]

Masse lykke til i dag!
Det går kjempe bra!
skriv så fort du kan igjen[:D]

Mange klemmer fra meg[:)]

Back
Topp