Det blir en liten gutt/jente

Her blir det jente i følge jordmor på OUL. Jeg som var så overbevist om at vi venter en gutt [emoji3]
 
Jeg var knallsikker på gutt, så trodde jeg jente.... men i dag var de 90% sikre på gutt :Heartblue
 
Så spennende! Vi var på en ekstra ultralyd i dag og de mener fortsatt at det er jente! Så nå begynner vi å lure på hvordan hun kommer til å se ut. Jeg er mulatt og han er hvit norsk. Kanskje hun får brune krøller, kanskje hvite eller rød krøller (jeg har mange rødhåra i familien). Øyenfarge, kanskje brune, kanskje blå, kanskje begge deler... :) :)
 
To jordmødre har tippet jente, men siden navlesnor ligger i veien vet vi fortsatt ikke helt sikkert. Ingen turte å si noe sikkert. Må nesten bestille en privat ul en gang til bare for å
Prøve å finne det ut :p
 
To jordmødre har tippet jente, men siden navlesnor ligger i veien vet vi fortsatt ikke helt sikkert. Ingen turte å si noe sikkert. Må nesten bestille en privat ul en gang til bare for å
Prøve å finne det ut :p

Hehe, ja! Det er koselig å vite syns jeg. Snakker til lille i magen med navn nå. :)
 
Vi venter også ei lita jente [emoji178]
 
Ei lita jente her også!
 
Back
Topp