DET BLIR EN GUTT!!!

snart2

Forelsket i forumet
Vi var på ultralyd i dag og fikk se bildet av gutten vår. Han lå med beina over hodet og holdt seg for ørene med hendene! ALt var i orden så vidt vi kunne se. Terminen ble flyttet fra 21 til 23 januar, men eldstemann kom 5 dager før tiden, på min termin..så vi får se. Nå er det bare til å finne guttenavn!
Det blir sikkert gøy for han eldste og få en bror også siden det bare blir 20 mnd mellom dem!
GLEDER MEG SÅNN NÅ!!!!

Heisann snart2 [:D]

Så flott da, å gratulere med den lille gutte babyen [:)][:)][:)]

Guttenavn, det er jo et hav av dem...det gjelder bare å finne det rette, ikke gjort i en fei det [;)] men du har heldigvis litt god tid da. Har en sønn som heter Tobias, på 10 år. Jeg elsker det navnet,
bare et lite tips [;)]

Kos deg

Klem fra Kathrine

Gratulerer med gutten deres[:D]. Dere finner sikkert verdens flotteste navn for deres gutt. Hvis jeg får to gutter skal de hete Trygve og Torbjørn[:)]

Så kjekt! Vi skal også ha gutt 05.januar, og pappa'n bestemte lenge før han ble til at da skulle han hete Vetle.... Skal til UL igjen 05.09., lille tassen var så sjenert at han bare snudde ryggen til oss, så vi fikk ikke noe bilde.. [:@] så jeg skal rett og slett tilbake for å bli "fotografert"! Det er service! Og for å være på den sikre siden, skal jeg spør om det fortsatt er en gutt der inne.... Det hender jo de tar feil.... Selv om han sa det ikke var noen tvil.

Nå kjenner jeg liv hver dag, og det er såååååå herlig å legge seg på ryggen om kvelden og pappa'n automatisk legger handa oppå magen for å kjenne.. [:D] så søtt... Og han kjenner litt hver kveld. Ikke direkte SPARK men bevegelser. Herlig... [:D]

ja er ikke det koselig når de legger hånda på magen..samboeren min gjør det hver kveld..og nå har han lest på babyverden uke 21 så nå jobber vi med at han skal begynne å synge for henne...han er så stolt og sier det til alle vi møter[:)] at vi venter ei litta tulle som skal hete Nathalie[:D]

Gratulerer med Gutten som er på vei[:D]

Back
Topp