Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, dette blir den andre gutten. Synes det er nokså fabelaktig. Nå er ikke jeg en person som tenker at kjønn er så viktig i utgangspunktet og ville heller aldri kledd mine barn i typisk «jente eller gutteklær». Gleder meg stort over at de blir nokså tette og at de forhåpentligvis får et godt søskenforholdKommenterte tidligere i denne tråden også Ville bare si at jeg var på OUL i går og fikk vite at det er lillebror som bor i magen. Og kunne ikke vært mer glad for å bli mamma til 2 gutter Håper tanken på gutt vokser på deg
Skjønner følelsen du har! Jeg ble også forespeilet jente i uke 14, som viste seg å være gutt på rutinekontrollen!.....jeg sitter med litt samme følelse men motsatt kjønn
Har to jenter fra før, hadde og ønsket meg VELDIG jente med de. Alt stemte og føltes riktig med de to. Alle gjettet på jenter den gangen.
Denne gangen har jeg gått med gutter følelse, og ønsket meg gutt i flere år. Alle gjetter jentebog jeg blir skuffet hver gang noen mener det.i
Fkk vite på TUL nr 2 i uke 15 at jordmor mente hun så en jente, og viste oss nærme.
Hurra hurra, jeg latet som at jeg ble glad. Men innerst inne håper jeg at de finner en liten guttepilt på OUL om to uker
Enig!! Guta elska mammaen sinJaaaa, så mye kos ❤❤
Og vi synger sanger sammen, leser eventyr om prinsesser på sengekanten (ikke bare bøker om maskiner og biler heldigvis), og koser myyye ❤
Ble det en gutt til?I morgen får jeg forhåpentligvis bekreftet kjønn, og nå har jeg blitt så vant med tanken på at det er gutt, at jeg kjenner jeg nesten blir skuffet om det er jente
Begynt å bli veldig glad i tanken på å skulle få lov til å oppdra en gutt Skal sørge for at han vokser opp med gode verdier, og at han blir en som tør å vise og snakke om følelser også skal han så klart bli en skikkelig mammadalt, som elsker mammakos
Det blir gutt - men jeg er førstegangs, så sånn sett hadde det ikke så mye å si!Ble det en gutt til?
Hatt samme følelse som deg, bare omvendt. Gått med følelse av jente så vært sikker på det. Hadde OUL nettopp og der var det en gutt. Nå sitter jeg med veldig blandede følelser. Trist for at jeg ikke fikk rett, glad for en gutt, skuffet, og lei meg fordi jeg reagerer slik. Går seg nok til, må bare tåle å kjenne på følelseneI morgen får jeg forhåpentligvis bekreftet kjønn, og nå har jeg blitt så vant med tanken på at det er gutt, at jeg kjenner jeg nesten blir skuffet om det er jente
Begynt å bli veldig glad i tanken på å skulle få lov til å oppdra en gutt Skal sørge for at han vokser opp med gode verdier, og at han blir en som tør å vise og snakke om følelser også skal han så klart bli en skikkelig mammadalt, som elsker mammakos
Jeg hadde akkurat samme følelse som deg da jeg ventet gutt i 2020. Har to jenter fra før og tenkte at det måtte være jente inni der den gangen også.. men nei da. Tanken min var: «hva skal jeg med gutt da? Det kan jeg jo ikke!» Skuffet på ul da jeg fikk vite det og drittsur fordi jeg ikke fikk rett men det skal sies at dette snudde etter hvert og det kommer det til å gjøre for deg også denne gangen hadde jeg ikke noe typisk magefølelse på kjønn, men merket at jeg kalte det «han.» på ul for to dager siden fikk vi vite at det var gutt og jeg begynte å gråte av glede. Ikke at det hadde vært noe nederlag med jente, men kjente at det var helt perfekt med en gutt til. Nå får jeg to av hverHatt samme følelse som deg, bare omvendt. Gått med følelse av jente så vært sikker på det. Hadde OUL nettopp og der var det en gutt. Nå sitter jeg med veldig blandede følelser. Trist for at jeg ikke fikk rett, glad for en gutt, skuffet, og lei meg fordi jeg reagerer slik. Går seg nok til, må bare tåle å kjenne på følelsene
To av hver er jo helt perfekt!Jeg hadde akkurat samme følelse som deg da jeg ventet gutt i 2020. Har to jenter fra før og tenkte at det måtte være jente inni der den gangen også.. men nei da. Tanken min var: «hva skal jeg med gutt da? Det kan jeg jo ikke!» Skuffet på ul da jeg fikk vite det og drittsur fordi jeg ikke fikk rett men det skal sies at dette snudde etter hvert og det kommer det til å gjøre for deg også denne gangen hadde jeg ikke noe typisk magefølelse på kjønn, men merket at jeg kalte det «han.» på ul for to dager siden fikk vi vite at det var gutt og jeg begynte å gråte av glede. Ikke at det hadde vært noe nederlag med jente, men kjente at det var helt perfekt med en gutt til. Nå får jeg to av hver
Godfølelsen kommer den.
Samme her, selv med mange uker å tilvenne seg på nå. Skal på 3D ultralyd så vi får enda et bevis, så jeg forhåpentligvis kan slutte å tvileJeg klarer ikke helt å venne meg til tanken at det er en gutt. Men det blir nok veldig bra når det omsider kommer en gutt i jenteflokken