Det blir Desember

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Da har jeg fått igangsettelsesdato, og babyen blir desember barn i stedet for januar ❤️

Henger litt med dere da :)
 
Da er vi flere!:D:D

Fikk først dato 22.desember, men etter sist kontroll så fikk jeg beskjed om at den datoen ikke er aktuell lenger. Blir mest sannsynlig første eller andre uka i desember.
 
Da er vi flere!:D:D

Fikk først dato 22.desember, men etter sist kontroll så fikk jeg beskjed om at den datoen ikke er aktuell lenger. Blir mest sannsynlig første eller andre uka i desember.

Åå snart i mål du nå! ❤️
 
Hvorfor skal dere settes i gang? Jeg vurderer å be om det selv (pga to tidligere styrtfødsler og må rekke å få antibiotika under fødsel denne gangen), men har så lite lyst til å føde i desember:( For min del er det liksom ikke medisinsk nødvendig tror jeg, men må lufte bekymringen min på neste ul og høre hva som evt skjer dersom jeg føder hjemme/bilen/ambulanse og ikke rekker å få antibiotika... Viktigste er jo helsa til lillemor:Heartred
 
Hvorfor skal dere settes i gang? Jeg vurderer å be om det selv (pga to tidligere styrtfødsler og må rekke å få antibiotika under fødsel denne gangen), men har så lite lyst til å føde i desember:( For min del er det liksom ikke medisinsk nødvendig tror jeg, men må lufte bekymringen min på neste ul og høre hva som evt skjer dersom jeg føder hjemme/bilen/ambulanse og ikke rekker å få antibiotika... Viktigste er jo helsa til lillemor:Heartred

Jeg har en veldig sammensatt grunn. Insulinkrevende svangerskapsdiabetes, med den kan jeg på det lengste gå til 2.januar men størst sjanse for at de setter i gang noen dager før. Ønsker virkelig ikke å føde i slutten av romjula.. I tillegg har jeg også styrtfødsler bak meg, og med risikosvangerskap vil de ikke risikere at jeg ikke rekker sykehuset, samt at jeg er kjempe dårlig og for det meste sengeliggende.. Fikk velge om jeg ville prøve å komme meg til 2.januar eller om jeg ville settes i gang 20/12 og kanskje få ei litt bedre juletid.
 
Back
Topp