Det beste i livet er gratis

Tja, hvis du mener barna mine er gratis, da er jeg i såfall enig.

ORIGINAL: vimsemams

Nei... dårlig økonomi og konstante bekymringer gjør deg ikke lykkelig.

ORIGINAL: hopsideisi

.........det er vel slik man sier når man har nok penger..?
jeg har kunn barnetrygd, og VET at det meste koster..

Nettopp...dette kommer nok fra de som har nok av alt..
Jeg blir ikke lykkelig av å sitte å bekymre meg om hvor jeg skal få penger ifra neste mnd..

Tja, det beste i livet er nok gratis. Men noe må ha kostet noe på vei dit[:)]
F.esk. er det jo greit å ha et sted å bo, det er jo IKKE gratis. Men ellers hvis man har det godt med hverandre, både kjærester og unger er det jammen mye gratis kos med det[:)]

det beste i livet for meg er kjærlighet.

Kjærligheten til mannen min, barna mine, familie og vener.  Og kjærlighet er gratis! :)

Så akuratt her kan jeg svare ja!!!!

Det beste i livet er barna mine, og de kostet ikke penger nei. [:)]

At dårlig økonomi kan gi mye frustrasjon og ulykkelighet, det vet jeg godt siden vi ikke alltid har så mye penger! Men klarer alltid å smile og bli glad når jeg har barna mine, samboeren min, og familien min her.

ORIGINAL: alvelinn

Det beste i livet er barna mine, og de kostet ikke penger nei. [:)]

At dårlig økonomi kan gi mye frustrasjon og ulykkelighet, det vet jeg godt siden vi ikke alltid har så mye penger! Men klarer alltid å smile og bli glad når jeg har barna mine, samboeren min, og familien min her.

Ha en evne til å se og sette pris på det gode selv om en har det vanskelig, det er gratis og kan hjelpe i en tung hverdag.[:)]
Om det ikke gir mer penger i kassa, så kan i det i hvertfall gi et smil og latter.[:D]

det beste i livet er gratis, som turer i naturen, kjærligheten til/fra barna og de små stundene av fullkomen lykke som bare plutselig kommer...
men, det er ikke alltid like lett å se dette, hvis man må velge mellom mat eller vinterklær, og har utkastelsesordrer hengene over seg.. (satt på spissen)
likevell, vil jeg påstå at ja, det beste er gratis...

Det beste jeg har opplevd i livet mitt er når sønnen min ble født, og det var jo gratis[:D]
En annen bra ting var bryllupet vårt, og det var DEFINITIVT IKKE gratis...[8|][;)]

Så, ja takk, begge deler!

Vet ikke...
Beste i livet er en familie[:)] Og kjærlighet[:)]
Mann min var gratis[:)] Bryllupet, not so gratis..
Baby?? Gratis eller kanskje ikke gratis? [&o]

For noen vil ikke det beste i livet være gratis..

ja er jo det på et vis,
tror ikke man er lykkelig om man har masse penger, men ingen i livet sitt.
men jeg hadde ikke vært lykkelig uten penger.
sorry meg men sånn er det bare[8D]
ja takk begge deler altså.

ORIGINAL: Windy

Kjærligheten til mannen min, barna mine, familie og vener.  Og kjærlighet er gratis! :)

Så det beste i livet ditt, er kjærligheten du har til barna og mannen din, og ikke selve barna og mannen din?
Kjærlighet er gratis ja, men å ha barn / familie er vel neppe gratis?

ORIGINAL: Windy

signerer denne

ORIGINAL: Kal-El

Tja, hvis du mener barna mine er gratis, da er jeg i såfall enig.

Tja...må vel si meg enig, men nå er jo ikke barn gratis å ha da...

Soloppganger, solnedganger, en stor klem fra Jr, kose med katten til venninnen min og bade i sjøen hos mamma og pappa om sommeren = "gratis"

Sjokolade, dataspill, besøke familie/venner (tog og buss koster penger!), biff, ridetur og barn i sin helhet = koster penger, men er ganske knall det også!

signerer denne.

Kjærligheten til gubben er gratis [:)]
Men ser ikke ut som ungene mine kommer til å bli gratis, da... Eller, de har allerede kostet meg mye, og enda har jeg ikke sett noe til dem...

Back
Topp