Det beste du vet?

Rustad90

Glad i forumet
Sånn bortsett ifra barna sine, hva er det aller aller beste du vet?

Det aller beste jeg vet er å sitte ved mjøsa en sommerdag, i solsteiken, med en kald øl og bare se på vannet! Eller å være på utendørskonsert i en park og sitte i gresset å slappe av! Eller deilig sex!!! Eller noe så enkelt som totalt stillhet i huset mens jeg strikker!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ligge langflat på ei flott strand i ei meget komfortabel solseng, god bok og deilig kald drikke, med tilgang på is rett i nærheten.

Eller på sofan tett innslunget med mannen, litt brisen av en sabla god vin:p:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Sofaen med mannen, mørk sjokkis og strikketøy :-)

Popcorn ;-DD og å være på ferie med sambo der vi bare kan nyte hverandres selskap i ro og fred. I hverdagen liker jeg aller best å ligge i armkroken til sambo og slappe av og kjenne kroppsvarmen hans, gjerne mens vi ser en god film.

En laaaang dusj og deretter gnure hele ansiktet mitt i håndkleet mens jeg tørker meg!

En helaften med kjæresten min, digg middag etterfulgt av konsert med et av favorittbandene mine og kos hjemme etterpå :D:D Det blir ikke mye bedre enn det! :D:D
..og det har vist seg at en slik kveld kan få uventede følger ni måneder senere ;):p:rolleyes:

Ligge langflat på ei flott strand i ei meget komfortabel solseng, god bok og deilig kald drikke, med tilgang på is rett i nærheten.

Eller på sofan tett innslunget med mannen, litt brisen av en sabla god vin:p:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Spørst om vi rett og slett skal dra på sydentur sammen.. Sol, strand, god mat og bedre vin!!:D
Jeg liker også å dra på båttur på blikkstille sjø med cabincruiseren til pappa en strålende sommerdag, eller en dra på fjelltur og plukke nær på høsten.:)

Spørst om vi rett og slett skal dra på sydentur sammen.. Sol, strand, god mat og bedre vin!!:D
Jeg liker også å dra på båttur på blikkstille sjø med cabincruiseren til pappa en strålende sommerdag, eller en dra på fjelltur og plukke nær på høsten.:)

Ja, det hadde sikkert blitt gøy:-)
Så heldig pappan din er som har båt, bærplukking er også ganske koselig:-)

En helaften med kjæresten min, digg middag etterfulgt av konsert med et av favorittbandene mine og kos hjemme etterpå :D:D Det blir ikke mye bedre enn det! :D:D
..og det har vist seg at en slik kveld kan få uventede følger ni måneder senere ;):p:rolleyes:
Fniis

Back
Topp