Det beste du vet ved å gå gravid?

Applepie

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
Ja, hva er det? Finnes jo mange forskjellige synspunkter om det, alt det nye som skjer i kroppen, den voksende magen, følelser og ja.. Alt som hører med her.

For min del, elsker jeg faktisk å gå gravid. Det synes jeg er så fint, magen, og følelsen av at jeg bærer på en liten en osv.. Føler meg stolt av å vise den gravidemagen:) mannen synes det er så sexy!
Har hatt 3 svangerskap med bare oppkast i hele 3-4mnd daglig. Men fortsatt syntes jeg det er heeelt ok.

Sparkene er det beste ved alt :-) Og så klart magen, føler seg veldig flott med det å hvite at man bærer sitt eget barn i maven <3

Synes gravidmagen er så fin, elsker og kjenne spark og bevegelser der innenfra<3 legge seg på kvelden og kjenne at det er i full sving der inne, være på utralyd, kjøpe inn de små plaggene.. Er en stor glede og få gå gravid synes jeg :)

Rett og slett det; å være gravid <3 Og ikke minst vite det som er i enden og få være med på utviklingen til den lille med magen og sparkene - blir litt sentimental her jeg nå!! *snufs* :love7

Fyttigrisen, så heldig vi er!!!:Heartred

Husker når jeg var liten at jeg var litt misunnelig på gutta som hadde penis og som kunne tisse overalt - bytter ikke ut dette for å si det sånn!! Hehe :P

Jeg synes også det er så flott å være gravid! Deilig å kjenne livet som vokser og trives i magen! Men denne fasen er også fin. Nå har vi en liten hemmelighet som bare mannen min og jeg + knøttet veit om... Det er jo også litt fint! Men gleder meg veldig til å fortelle det til hele verden!!

Akkurat nå i begynnelsen syns jeg det ikke er så stas for jeg føler jeg må gå å holde inn magen konstant for den kommer for fort og vi skal jo ikkje gå ut med det før mannen kommer hjem i 5 uker....

Gledar meg til gravidmage og kjenna bevegelsar ❤️

Ja, mage og spark blir koselig. :-) Det Jeg gleder meg til aller mest er til å ha en liten klump som lukter fantastisk. Nyfødte barn lukter som himmel blandet med tøymykner. ;-)

Gleder meg sånn til å kjenne spark! Elsker følelsen det gir å gå gravid, kan ikkje beskrives, men er nåke heilt eget! No synes eg det er veldig kjekt å ha ein hemmelighet, og sjå kor lenge vi klare å holde på den :)

Sent from my iPad using BV Forum

Spark og gravidmagen :-)

Åååh så glad jeg ble over å lese alle disse positive kommentarene <3 kjenner jeg gleder meg sååå til å kjenne spark igjen!

Vanskelig å plukke ut det aller beste jeg vet..... men jeg føler meg kjempestolt av å kunne bære et nytt liv inne i magen min! Gleder meg til jeg kan strutte med magen og vise den fram til alle! :D Og å kjenne spark og bevegelse er selvfølgelig fantastisk... sukk.... ÅÅÅÅ, som jeg ser fram til de neste 8 mnd! (også tida etter det da naturligvis!)
:Heartred

Er det lov å si egentlig ingenting? Må være tanken på alt som kommer etterpå :) er fryktelig dårlig på å være gravid, men føler meg desto bedre på å ha baby :) :p

Nå er jeg gravid for første gang så jeg har ingen anelse om hvilke følelser jeg har i vente, men i fra det jeg leser så blir det vel sparkene jeg gleder meg mest til. :love017 Sparkene som kommer til å holde meg våken om natten når jeg er utslitt som bare f*.:sleep002

Kjenne spark :D

Gleder meg til gravid magen kommer og det blir masse liv der inne♡♡ også gleder jeg meg til fødselen, min første fødsel var så tøff psykisk for meg at det kan umulig bli like galt denne gangen :P nå vet jeg hva jeg går til:) selv om ingen fødsler er like, så er man alikevel litt mer forberedt ♡ å det første skriket, det er noe jeg ser frem til ♡♡♡

• Liker
Reactions: EJ
Gleder meg til gravid magen kommer og det blir masse liv der inne♡♡ også gleder jeg meg til fødselen, min første fødsel var så tøff psykisk for meg at det kan umulig bli like galt denne gangen :P nå vet jeg hva jeg går til:) selv om ingen fødsler er like, så er man alikevel litt mer forberedt ♡ å det første skriket, det er noe jeg ser frem til ♡♡♡

Tenker det samma som deg ;) Men er ganske sikker på st eg skal ha ein goood prat med JM på sjukehuset først ;)

Tenker det samma som deg ;) Men er ganske sikker på st eg skal ha ein goood prat med JM på sjukehuset først ;)
Det skal jeg også:) kan jo velge mellom fødsel og keisersnitt, og jo nærmere fødselen jeg kommer så kommer nok hode til å ønske keisersnitt, men håper de klarer å snakke meg fra det :)

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp