Det beste du vet å gjøre...

Brettspill er vel det det går mest i.
Quipps, balloons, little arrow, orchard, lille larven aldri mett er vel de vi har som passer 2åringen best.
8åringen spiller det meste vi voksne spiller så lenge det ikke er for mye engelsk tekst - kjempegøy å gjøre noe som vi voksne også koser oss med.

Lage fortellinger. Barn har så mye fantasi .
Og tegne og brettspill.

Lage fortellinger. Barn har så mye fantasi .
Og tegne og brettspill.
Prøvd rorys story cubes (eller andre fortellerterninger)?
Prøvd brettspillet dixit? Gøy når ungene har fantasi :)

Jeg elsker å bygge lego med minste eller se tegnefilmer med de :) Tegne også :D Om det så er fritegning eller fargelegging.

Dra i svømmehallen, det elsker hele familien og det gjør vi hver helg!

Å være utendørs :)

Brettspill er vel det det går mest i.
Quipps, balloons, little arrow, orchard, lille larven aldri mett er vel de vi har som passer 2åringen best.
8åringen spiller det meste vi voksne spiller så lenge det ikke er for mye engelsk tekst - kjempegøy å gjøre noe som vi voksne også koser oss med.
Da fikk jeg jo litt tips til spill for 3åringen min også :)

Dra i svømmehallen, det elsker hele familien og det gjør vi hver helg!
Det er sånn som vi snakker om å gjøre, men aldri gjør.. desverre :P litt pga at vi må kjøre et stykke for å komme oss til et brukanes basseng for barn

Bygge lego eller se film er vel favoritt inneaktivitet.. på vinteren ute er det herlig å stå på slalom eller ake.. på sommeren å reise til en liten strand vi har i nærheten og bare oppdage alt det rare og nye vi finner i området rundt :happy:

Tegne, togbane, bygge tårn av klosser eller lego.
Lese bøker

Med treåringen er det å bake som står høyest i kurs, hun elsker å hjelpe til og å sleike bollen :p Jeg storkoser meg med det også. Ellers er det koselig å lese bøker og å tegne. Ute er det bading på sommeren og aking på vinteren.

Han på 9 mnd...tja, når jeg ligger på gulvet og han krabber rundt overalt på meg, drar meg i håret eller forsøker spise sokkene mine, så ler vi iallefall begge to :D

Gjør mye forskjellig, ofte han hjelper med oppgaver vi uansett skal som lage mat, vaske, hagearbeid ol;)

Lego/Duplobygging og spille brettspill:happy:

Back
Topp