Det bare rant over

Apeloffen

Forumet er livet
Var hos mamma å skulle hente Elias etter at han har sovet der i natt. Gubben er bortreis i helga, og kommer hjem ikveld. Jeg stod opp i mårrest, spiste frokost og rydda opp gårdagens rot før jeg hoppet i dusjen. Og dusjing det blir jeg utroooolig sliten av..men dro rett til mamma etterpå..der lå jeg på sofan i nesten to timer for å få tilbake litt krefter. Ba Elias om å rydde opp lekene sine før han dro. Masa sikkert i en halvtime, men ingen respons. Til slutt ble jeg lei, sopa ihop lekene rundt lekekassa og satte meg ned for å rydde de opp.. da kom tårene mine..var så sliten, og irritert for at han ikke kunne høre etter når jeg snakka til han. Endte iallefall opp med at jeg stod på kjøkkenet til mamma å hulka når lekene var på plass[&o] Mamma tilbydde seg å ha Elias til ikveld, men jeg er jo sta og vil klare meg selv..så vi dro hjem da. Han leker jo så fint på gulvet med bilene sine, så han er jo ikke noe problem å ha i hus sånnsett..[:)] 
Men det er iallefall helt sykt hvordan en tur i dusjen skal tappe med så sinnsyyykt for krefter.[&:] Flere som har det sånn? Har vært sånn hele svangerskapet...

Huff da. Sender deg en stor trøste klem jeg [:)]

ORIGINAL: Tvilling74

Uff, det er ikke noe kjekt når det er sånn. Eg ble kjempedårlig alle 9 mnd etter eg hadde dusjet, så måtte alltid legge meg ned 1-2 timer etterpå. Min "løsning" ble å bade i litt kaldere vann enn eg normalt ville gjort, da fungerte eg sånn noenlunne iallefall.

[:)]

takk for klemmer[:)]

Flere som har hatt det sånn ja.. Utrolig slitsomt. Må sette meg ned på krakken til elias når jeg skal tørke meg etterpå, og aller helst må jeg sitte når jeg dusjer også.

Ble en kalddusj jeg tok i dag.. men det hjalp visst ikke mye nei...

ORIGINAL: flippflopp

syns du skulle tatt tilbudet fra mamma´n din. så snill hun er. det er ikke lenge igjen så du trenger mye hvile og lade opp til den store dagen[:)]

men du kjenner på seg selv hva du orker så klart.
masse trøsteklemmer og lykke til.

jo egentlig burde jeg vell det.. Men han er jo ikke noe problem å ha med å gjøre, lille eliasn min. Så lenge vi bare er hjemme å slapper av så går det bra. Han har leka med bilene sine leeenge nå, og nå har han satt på film og koser seg med ett eple. Så jeg slapper godt av altså[:)] Sparer litt krefter til han må bades ikveld[8D]

ja jeg hadde det også sånn.. men jeg måtte ha en krakk å sitte på og.. for magen var så svær og tung og jeg så sliten... så turte ikke bøye meg forover for å vaske føttene mine... var redd jeg skulle gå ned for telling hehe

Back
Topp