Det å studere med barn

Hellzor

Glad i forumet
Hvordan er det egentli med penger og slikt hvis man studerer heltid? Bor jo med bf, men han har jo ikke råd til å ta alle utgifter. Hva har man krav på, eller hva kan man få? Er det bare stipend eller?

Mannen min er assistent i bhg, og jeg er fulltidsstudent. Jeg får 7300 i mnd fra lånekassen. 6000 i studielån og 1300 i forsørgerstipend. Så er det en viss prosent av studielånet som overføres til stipend når jeg står på eksamen.

Vi er jo langt i fra rike, men klarer oss helt fint. [:)] 

japp har 6000kr i mnd... ikke særlig mye nei... er avhengig av ekstra jobb

ORIGINAL: Kaspern min

ORIGINAL: Divinity

Mannen min er assistent i bhg, og jeg er fulltidsstudent. Jeg får 7300 i mnd fra lånekassen. 6000 i studielån og 1300 i forsørgerstipend. Så er det en viss prosent av studielånet som overføres til stipend når jeg står på eksamen.

Vi er jo langt i fra rike, men klarer oss helt fint. [:)] 

Samme her bare at min samboer ikke jobber i barnehage! Han har en helt grei lønn! Og eg har itillegg en helgejobb annhver helg!.. Vi klarer oss ganske greit økonomisk!

Hva ca tjener mennene deres da? for min tjener ikke SÅ mye og jeg får ikke en dritt ekstra

ORIGINAL: nancy drew

Hva ca tjener mennene deres da? for min tjener ikke SÅ mye og jeg får ikke en dritt ekstra

Er litt usikker, men tror han får utbetalt ca 14.000 i mnd.

Back
Topp