Det å kjøre "karusell"?

hkath86

Glad i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Jeg er bittelitt bekymra...
Jeg er veldig aktiv innen bil og motorsport, og rett før jeg fant ut at jeg var gravid så var jeg ute på isen og kjørte bil (sladda) i flere timer i strekk. Med alle de brå kastene så vil jo det på en måte bli som å kjøre karusell (tekoppene eller noe sånn kanskje?).
Men er ikke det ganske farlig når man har en liten en i magen? Å kjøre karusell? Noen som vet noe om det? :/

Vet at man helst ikke skal kjøre karusell når man er gravid. Men jeg tror kanskje du ville merket noe, om det var noe galt? [:)]

Tror ikke jeg ville bekymret meg så masse for det altså, er jo bare en liten ert inni der nå [:D]
jeg fikk nettopp strøm i meg 240 volt, men legen sa det også var ufarlig nå som ikke hjertet var til(?)
så ville ikke bekymret meg for det at å kjøre litt bil er farlig [:)][8D]

Var det jeg også trodde, at man ikke skulle kjøre karusell. Er fortsatt kvalm og sånn da hvertfall. Var bare en gang, og jeg har ingen planer om å ut å kjøre sånn igjen med det første :P Ble bare litt nervøs for det da jeg fant ut at jeg var gravid.. Er vel det som kommer til å bli vanskeligst for meg under svangerskapet :P Å ikke få kjøre på bane! Får ta det igjen på sensommeren :)

Får krysse fingrene for at jeg ikke har gjort noe skade. Var forrige uke det her, og jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei 6-9 uker

skal helst ikke kjøre karuseller når du er gravid.. jeg var på liseberg før jeg fant ut jeg var gravid med eldste, var så tidlig at det gikk helt fint[:)]

Var hos legen i dag og fikk se den lille inni magen min. Den hadde det bare bra sa han, så da lever den hvertfall enda etter den sladdeturen min Var visst 7 uker på vei, og ikke 6 som jeg trodde

Ang det å ta karuseller som gravid.
så lenge det ikke er skiltet at gravide ikke skal ta akkurat den karusellen, så er det ikke noe problem.

Back
Topp