Det å få sove før en TUL ...

Kråka

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Jeg er så nervøs for i morgen. TUL-kontroll på sykehuset igjen og jeg er så redd for at det ikke er noe liv der igjen.
Sist time fikk jeg knapt sove og nå ligger jeg bare å stirrer i taket.
Jaja, puste med magen
 
Jeg føler SÅÅ med deg!
Etter en MA i forrige svangerskap ligger jeg også våken og er redd.
Jeg skal også på UL i morgen, er 8+1. Har sett hjerteaktivitet i 6+0, og hjerteaktivitet smt plommesekk 7+0. Hcg har også vært bedre enn sist, men allikevell har jeg helt angst her. Vi rakk å se hjerteaktivitet 6+0 forrige gang, men hjertet sluttet og slå rett etter vi så det. Er så utrolig redd for en gjentagelse, selvom alt ser bedre ut nå.

Blir nok ikke mye søvn hverken på deg eller meg i natt
Er det første ul du skal på?
Ønsker deg lykke til❤️
 
Sniker. TUL for meg også i morgen, ligger med de samme bekymringene, og søvnen er flere mil unna... Håper vi får godt nytt alle sammen :Heartred
 
TUL på meg også idag..kun ligget og stirret i taket i hele natt. I morges fikk jeg blod på papiret når jeg tørket meg, og hjertet stoppet for et øyeblikk..
Men blodet forsvant relativt fort, så håper alt er som det skal være *krysser alt jeg har for at den lille har det bra*:Heartred
 
Lykke til:Heartred

Sov selv fryktelig lite/dårlig natta før jeg skulle på tul...
 
Lykke til alle som skal på TUL i dag ;)
 
Jeg også skal på TUL i dag. Jeg skal ikke før i ettermiddag, så det hjalp nok litt på at jeg fikk en god natts søvn.
Krysser fingrene for oss alle i dag, lykke til :love017
 
Lykke til alle sammen, håper det går bra med dere alle :Heartred
 
Tårene rant og rant, så vårt lille mirakel for første gang idag. Hele 1,8cm lang og et hjerte som slo som bare det:Heartred
 
Dette var min tredje TUL da jeg egentlig skulle blitt utredet for habituell abort, men så var det en liten spire som hadde sneket seg inn før jeg rakk det.
Siden kontrollen i dag bare var en bekreftelse på liv var selve ul veldig kort, og med lite informasjon. Men jeg fik se en liten bamsemums som hadde blitt mye større og hadde fått armer og bein, og :Heartbigred slo:love7.
Siden jeg ikke har hatt noe menstrasjonsdato å gå etter har jeg vært ca. 8-9 uker, men i dag fikk jeg beskjed om eksakt dato med 8+4 og 24 november.

Jeg fikk ny time til en TUL til når jeg er 12 uker, så blir neste OUL. Så da har jeg turt å bestilt time hos fastlege for utfylling av kortet og blodprøver og ringt jordmor:wav
 
Dette var min tredje TUL da jeg egentlig skulle blitt utredet for habituell abort, men så var det en liten spire som hadde sneket seg inn før jeg rakk det.
Siden kontrollen i dag bare var en bekreftelse på liv var selve ul veldig kort, og med lite informasjon. Men jeg fik se en liten bamsemums som hadde blitt mye større og hadde fått armer og bein, og :Heartbigred slo:love7.
Siden jeg ikke har hatt noe menstrasjonsdato å gå etter har jeg vært ca. 8-9 uker, men i dag fikk jeg beskjed om eksakt dato med 8+4 og 24 november.

Jeg fikk ny time til en TUL til når jeg er 12 uker, så blir neste OUL. Så da har jeg turt å bestilt time hos fastlege for utfylling av kortet og blodprøver og ringt jordmor:wav
Så fint å lese gratulerer❤️
 
Back
Topp