Hvordan opplever dere det hvis andre blander seg veldig med barna deres?[8|] jeg blir skikkelig irritert. Det er helt ok med velmenende råd, men f,eks hvis noen sier: Å guri, nei nå er hun nok sulten! Ånei nå har hun vondt i magen osv. Det er vel ingen andre en meg og min mann som vet hva barnet våres vil eller ikke vil ,eller om hun er sulten osv! jeg kjenner jeg klikker[:@] Jeg kunne aldri funnet på å blande meg slik med andre sine barn. Og så kjenner jeg det irriterer meg når folk liksom vurderer andre sine unger. Akkurat som om de skal sjekke alt mulig. Om de følger med, og når de er helt små, om de klarer å herme å rekke ut tungen osv.
Så er det flere som har sagt når de har holdt jenta mi: Å neimen! STÅR hun ikke på beina enda i fanget?? Hmmmm....merkelig. Halo! Fatter de ikke at alle unger er forskjellige og utvikler seg ulikt? Jeg har også ei veninne som ikke har barn selv en gang, men som blander seg oppi alt mulig.
Jeg synes det er en merkelig greie alså[8D]
Så er det flere som har sagt når de har holdt jenta mi: Å neimen! STÅR hun ikke på beina enda i fanget?? Hmmmm....merkelig. Halo! Fatter de ikke at alle unger er forskjellige og utvikler seg ulikt? Jeg har også ei veninne som ikke har barn selv en gang, men som blander seg oppi alt mulig.
Jeg synes det er en merkelig greie alså[8D]