Dessverre ingen desemberspire.

Knøtte

Klar for nr 2 :)
Da viste det seg at blødningene som startet tirsdag, var en SA. Testen fra torsdag og testen fra i dag er tydelig forskjellige og er blitt merkbart svakere. Ikke testet i mellomtiden, for å kunne se en forskjell. I går hadde jeg magesmerter så sterke at jeg skjønte at det gikk feil vei.

På kvelden i går var det en 5 mm liten rød ert med en 2 cm lang rød tråd som kom når jeg tørket meg, og etter dette dobesøket opphørte alt av blødning.

Men jeg holder motet oppe :) Første gang etter prevansjonsslutt jeg har fått sterke streker, så nå må naturen få gå sin gang ;) Klar for ny EL.

Lykke til alle med desemberspirer! :D

Torsdag:ImageUploadedByBV Forum1429466414.723090.jpg

Søndag(i dag):ImageUploadedByBV Forum1429466438.306651.jpg

Det var trist å høre :( ønsker deg lykke til og håper du får en 2016 baby :)

Så trist å høre! takk for at du beskriver hvordan det kan være, det var egentlig ganske ålreit å lese (ikke misforstå meg). Lykke til videre!

Det var kjempetrist å høre, men godt å høre at du klarer å holde motet oppe. Spiren sitter nok snart igjen skal du se - og da for 9 måneder:-)

Dette var trist å lese. Ønsker deg lykke til videre, håper dere lykkes igjen snarlig :)

Så trist å høre! takk for at du beskriver hvordan det kan være, det var egentlig ganske ålreit å lese (ikke misforstå meg). Lykke til videre!
Godt å høre at det er ok for mange å lese. Jeg selv tenker at det ikke er vits å "pakke" det inn :) Det er ikke likt for alle, men mange kan kjenne seg igjen i andres opplevelse av det.

Huff dette var trist! Men godt du har motet oppe, sies at etter ein sa så har ein større sjangs for å bli gravid/blir fort gravid.. stemte for min del når eg mista i uke 5 for 7år sida:-) masse lykke til!!!..

Back
Topp