Dessert julaften.

Hjemme hadde vi alltid Riskrem. Men jeg liker det ikke, og siden ikke gubben heller gjør d og vi skal feire aleine så driter vi i det. Kanskje vi lager oreokake. :p

Mamma skal lage både riskrem og karamellpudding i år. Beste som er, er riskrem, rød saus og sukker. Nam nam

Riskrem med rød saus.
Skal til svigermor i år, og trur ho brukar å ha hakka mandlar og rosiner i riskremen, noko eg meinar berre er tull;)
(Har ikkje tenkt å sei det til ho altså) :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har alltid hatt multekrem, men i år har flokken bedt om riskrem. :)

Litt usikker i år- skal lage en bolle multekrem til svigerfar i alle fall:-)
Viktig å holde seg inne med ham;-)

Svigermor pleier å lage en dessert til hver (alle får sin favoritt), og de kommer på besøk til oss i år. Jeg er ikke vant med dessert på julaften. Men jeg vet at i alle fall svigerinne mi ikke liker multekrem, så jeg tenker å lage minst en ting til så alle i alle fall får noe de kan ha:-)

Riskrem med rød saus. Riskremen er hjemmelaget, men sausen er posesaus *flau*
Siden det er kun jeg som står for all matlaging, all baking og alt som skal gjøres på kjøkkenet i julen så er jeg nødt til å ta noen snarveier her og der. Sausen er en av dem. Surkålen også..

Riskrem og jordbærsaus og moltekrem.. Alt er hjemmelagd selvfølgelig :) har endelig smakt dronning Maud så vurderer den på nyttårsaften :)

Oppvokst med riskrem med mandel i og rød saus. Varierende hva som er premie ;):D
I år er vi hos svigers så da vet jeg ikke hva det blir. Men jeg liker så og si ingen typer dessert uansett, så samma for meg. Haha :p

Appen vel ;)

Riskrem! Også blir det ostekake fordi jeg er gravid og har såå lyst på det :D

Hos svigers er det fast tradisjon å ha riskrem på julaften, å eg tåler ikke grøt så har sakt at eg tar med dronning maud fromasj :) så har vi 2 desserter å alle kan få noe så det ikke blir som i fjor.

<3 venter en gutt 06.02.2014<3

Mamma og pappa pleier å lage riskrem og/eller multekrem. Svigermor pleier og ha fruktcoctail med krem. Jeg har lyst på karamellpudding.
Ooog i år skal alle feiren sammen, såeh.. :P

Riskrem og rød saus:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vi spiser en dessertkake. I år skal vi til farmor og der blir det riskrem. Ingen favoritt her i familien.

her kommer jeg til å lage laktosefri riskrem til meg og mannen, svigers syns det blir for usunt så de har bestemt seg for å ha fruktsalat :/ nei, sa det til dem ingen jul uten riskrem så det tar eg med uansett om dere vi ha eller ei for jeg vil ha :)

Back
Topp