turbo trash
Forumet er livet
hvor mange har sett episoden....
jeg er så klar for neste mandag jeg nå...
vil ha mere[:)]
jeg er så klar for neste mandag jeg nå...
vil ha mere[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ihne
JEg er av den tålmodige sorten og venter til de kommer til Norge[8D][:-]
ORIGINAL: jaya86
klaaarer bare ikke å holde meg til de kommer til norge etter jeg fant ut at jeg kan se de på nett!! [:D] har fulgt de to siste sesongene på nett når de kom ut, så dette er min 3 sesong. Siden jeg jobber kvelder innimellom, også tirsdag, så synes jeg det er knall å se dem på nett. Og når sesongen kommer på tv'n så kan jeg gjøre andre ting, f.eks. se CSI eller være med venner [:D] digger å kan se episoder når det passe MEG! [:D]
ORIGINAL: plingpling
hvor da på nett?
ORIGINAL: Bree van de kamp
hvit skrift:
jeg har hørt rykter om at julie blir gravid, så ho kan jo ikke dø nå.....
og jeg tror det var han faren som nettopp flyttet dit som kvalte henne, og at hun er gravid med sønnen der i huset... at det var det julie og han nye gutten kranglet om
ORIGINAL: jaya86
ORIGINAL: Bree van de kamp
hvit skrift:
jeg har hørt rykter om at julie blir gravid, så ho kan jo ikke dø nå.....
og jeg tror det var han faren som nettopp flyttet dit som kvalte henne, og at hun er gravid med sønnen der i huset... at det var det julie og han nye gutten kranglet om
hvit skrift:
kan ikke være han nye gutten, det er liksom for åpenlyst for oss seere, så må være noen andre. Tror også det må være noen andre, kan det være hevn fra eks'n til mike (hjerneteppe, husker ikke hva hun heter i farta..jobber med Bree)?? Og folk dør jo ikke i sesongåpningen...så tror hun lever videre. Nå gjetter jeg bare, ikke lest rykter eller no. :-p