Desperat...

Anissa

Betatt av forumet
Jeg trenger desperat hjelp her jenter!!!

Mannen min har bursdag på fredag, og jeg har ikke kjøpt gave til han enda. Og enda verre.. jeg ANER ikke hva jeg skal kjøpe!!!
Føler at alt jeg kjøper til  han bare blir helt feil. Kjøpte for 2 år siden en dyr klokke til han... kan telle på en hånd antall ganger han har brukt den[:@] 
Videre har jeg kjøpt bla parfyme, gravert kort-etui osv.... men nå vet jeg ikke hva jeg skal kjøpe, sånne teite ting, som bare er feil.  (Jeg er elendig på å velge ut gaver til menn, har samme problemet med pappa og mine brødre).. men det er litt spesielt med han ettersom han  er mannen min!!

Samtidig har jeg dårlig samvittighet fordi han er kjempe flink til å kjøpe gaver til meg, han vet alltid hva jeg trenger liksom...at ikke han også kunne  kunne være så lett å vite med..

Takker for alle forslag og innspill[:)]

Hva med å kjøpe ett par gode joggesko til han og skrive at den er i fra nurket? " Gratulerer med dagen pappa! Her har du noe du kan bruke når jeg kommer til verden!" og noe sånn.. hehe!!!

Du kan lage fotobok!!:) japanfoto.no :)
Kjempestilig og enkelt!!:) Eg hadde elska ein slik gave:)

elles vart typen min kjempeglad då eg kjøpte chelsea teppe, chelsea ølglass med glassbrikker til bordet og eggeglass til han til jul:) Skraut til alle kompisane sine:)

hm...  kanskje jeg skulle kjøpe noe lignende med  liverpoollogo jeg da..

Tror du det finnes noen søte små Liverpool babyfotballsko? Det hadde jo vært kjempe søtt da[:D] Det trur jeg han vhadde likt!

Kanskje du kan gi en opplevelse i gave? Billetter til en konsert, kino eller lignende og et restaurantbesøk? En overnatting på et hotell eller en liten helgetur? Noe dere kan gjøre sammen og der dere bruker tid på hverandre?

jeg kjøpte akkurat en henger i gave til samboeren min [;)] Det er jo en veldig typisk gutte ting da :)

Jeg hadde endt opp med noe sånt som: bøker (natur/lars monsen/reiseliv), gavekort på platekompaniet eller kanskje brettspill.

Nytt kamera? Mp3-spiller?

ja, ikke sant, det er jo egentlig tusenvis av ting/opplevelser man kan gi til sin kjære. Men føler at ALT jeg kommer på og som dere skvriver her... det er bare ikke så likt han liksom.

Uff, dette er så forbaska vanskelig, og slik er det hver eneste år. [:@] 

Hva med å gi han en helaftens date med deg; middag, teater/ konsert eller kino (etter hva han liker- det er viktig!) og massasje med diverse gode oljer når dere kommer hjem? [;)]

hm.. ja, kanskje det blir noe sånt.

Back
Topp