du må vekke han på dagtid, hver 3dje time, for å snu døgnet tilbake. Ha på masse lys på dagtid og hold han våken litt så han ikke bare sover. Eneste måten å få natta riktig på

en bra rytme er spise, våken en liten stund, også sove igjen. Vekk når det er gått 3 timer siden sist mating.
Tror forresten det er ganske vanlig å ha noen rolige første uker, mens de rundt 4 uker blir litt mer krevende, og sier mer i fra dersom noe plager dem f eks

i tillegg skjer det veldig mye utvikling i hjernen på dette tidspunktet, kan gjøre den urolige. Lillemann min sover fremdeles på natta men er veldig mye sutring i morgentimene og pupp hele tiden. Han har fått en god rutine med sove, spise, våken ca 20 min, som går i 3-timers intervaller, men problemet mitt er at dette kun fungerer de dagene vi er hjemme. Går vi ut (og det må vi nesten hver dag for å hente storebror) så blir alt helt feil og han klarer ikke finne roen. Da kan han faktisk la vær å sove nesten en hel dag :-O bare sånn 10 min her og 10 min der... Sovner aldri i vogn eller bilsete eller hjemme hos andre. Kun hjemme.