spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså... Noen må ha litt for mye penger å rutte med og litt for lite mellom øraHva faen?!
http://www.vg.no/forbruker/foreldre...ellom-0-og-5-aar-har-designvesker/a/23467920/Er dette seriøst?![]()
Høres meget rart ut.. Har vanskelig for å tro at det er sant.
Det er nok i noen få barnehager dette er "vanlig" hos flere barn, mens ikke eksisterende i resten.Høres meget rart ut.. Har vanskelig for å tro at det er sant.
Ja det må være noe sånnDet er nok i noen få barnehager dette er "vanlig" hos flere barn, mens ikke eksisterende i resten.
Ja!!!!Teller Fjellreven sekk som design eller![]()
Den koster 600 kr. Bergans er god norsk design ja. Samme med Blafre. I følge meg daJa!!!!
Neida... Vet ikkehvor mye kostet den? Da må vel bergans være design også?
![]()
Bergans er fantastisk da. Men når man bruker ordet Designveske så tenker jeg mer gucci og dior for eks... Unødvendig dyrt. Og ikke grensesprengende praktisk. Bare pentDen koster 600 kr. Bergans er god norsk design ja. Samme med Blafre. I følge meg da![]()
Jenta mi kommer aldri til å få noe Gucci eller Dior av meg hvertfall. Har det ikke selv heller, hehe. Holder meg til Storksak jegBergans er fantastisk da. Men når man bruker ordet Designveske så tenker jeg mer gucci og dior for eks... Unødvendig dyrt. Og ikke grensesprengende praktisk. Bare pent