Designerspirene

~Maja~

Elsker forumet
Er det noen av dere som skal se det i kveld???

Må bare fortelle at jeg kjenner en av deltagerne! =)

~Maja~

ORIGINAL: *T@r@nit@s øyesten*

ka handler d om da???

Det er noen designere som konkurerer om å være "den beste designeren" =)

Går på tv3 i kveld =)

~Maja~

Dette skriver tv3 om programmet:

Designerspirene
Tretten talentfulle og ivrige norske designerspirer får sitt livs sjanse i en konkurranse om å være den beste klesdesigneren i Norge. Norges første designsuksess, William Jensen, coacher deltakerne underveis i programmet. Hver uke må en av dem forlate konkurransen etter at en jury sammensatt av personer med kjennskap til bransjen og stor faglig tyngde har vurdert klærne de har laget. Til slutt står vi igjen med den designerspiren som kan bli Norges nye designsuksess. Dette blir Norges mest trendy realityprogram ? for de som er opptatt av klær, moter og trender. Designerspirene er en norsk versjon av Project Runway, som ble nominert til Emmy i klassen «Outstanding reality-competition programme» i både 2005 og 2006. Programleder er Vendela Kirsebom Thommessen.

Denne episoden
I første program møter vi de tretten designerspirene som blir plukket ut blant flere hundre håpefulle søkere. Designerne har svært forskjellig bakgrunn, noen er selvlærte og andre er høyt skolerte. De blir kastet ut i overraskende konkurranser der de får oppgaver som de må løse på rekordtid. Resultatene bedømmes av en fagtung jury med ulike representanter fra motebransjen. Allerede i første program får én av de tretten designerne sin store drøm knust.

Orginaltittel     Designerspirene
Kategori         Serie
Genre            Virkelighets-TV
Programleder  Vendela Kirsebom Thommessen

Klokka 21:30 i kveld altså! =)

~Maja~

Nix, det skal eg ikkje se! E alt for mange dårlige realityserier, men e jo kjekt å følge med om ein kjenne nåken ja.

ORIGINAL: Nici

Ja - hvis lillegutt er snill gutt i kveld så vil jeg det. Blir lett hekta på sånne realityting da. Top Model først vil jeg se også - selv om jeg har sjekket ut hvem som vinner..

Blir spennende å se hvordan den norske utgaven av Designerspirene vil funke.

Jepp, det er jeg også spent på!!! =)

Visste faktisk ikke at det var laget en norsk utgave...
-ikke før jeg hørte at en bekjent av meg var med...
Det er sært og se en man kjenner på tv.. [:D]
Håper han gjør det bra!

~Maja~

har ikke sett på det,men hvem vet,kanskje jeg svinger innom der!!

Ja det skal jeg se!!! [:D]

æ kjenne at  blir fysisk kvalm av ho vendela...[:'(]

men æ sunst at dem kunne hadd d en ainna dag... ødelegge hele mandagen min! e jo akuttn dagen! åsså tar akutten pause mens d der designer greia går... blæææææææææ

You must log in or register to reply here.
Back
Topp