Desemberjentenes treningstråd :)

45 min rask gåtur. Det var mer enn nok for bekkenet, men var deilig å bevege seg litt =) Håper ikke på så mye mer enn jevnlige gåturer, så er veldig fornøyd med å ha kommet ut i dag!

Time poledance (i utdrikningslag) på lørdag, er fortsatt støl i magen! :)

4.5 km joggetur :)

Joggetur i øs pøs i Mandal hvor vi er på ferie ca 4-5 km..

Spinning i 35 min idag:) og så 20 min styrketrening på overkroppen :)

Er betraktelig mindre trening i svangerskapet enn ønskelig, men forrige helg gikk jeg på en fjelltopp som er over 1400 moh, vi gikk opp 1000 høydemeter og turen tok 11 timer. Var passe utslitt når vi kom ned, men sååå deilig etter flere uker ufrivillig på sofaen.

Er betraktelig mindre trening i svangerskapet enn ønskelig, men forrige helg gikk jeg på en fjelltopp som er over 1400 moh, vi gikk opp 1000 høydemeter og turen tok 11 timer. Var passe utslitt når vi kom ned, men sååå deilig etter flere uker ufrivillig på sofaen.
Oi. Litt av en tur:) høres veldig fint ut da.. ja. Men kan ikke vite hvordan et svangerskap blir.. :) Håper du får ett bra svangerskap likevel:)

Joggetur i dag :) deilig tur i sol igjen ca 4.5-5 km.. måtte ha ett par pustestopp på to bakketopper. Merker at oksygen skalbinnom en person til på veien;)

Back
Topp