Desemberjentenes treningstråd :)

Var på 30 min spinning i går og trente styrke på underkropp i 20 min.. :)

Vært syk helt siden tirsdag denne uken. øyebetennelse, ørebetennelse, forkjølelse og vondt i halsen.. Dritgøy.. bomull i hodet føles det som... Satser på bedring til uken.. :)

Vært syk helt siden tirsdag denne uken. øyebetennelse, ørebetennelse, forkjølelse og vondt i halsen.. Dritgøy.. bomull i hodet føles det som... Satser på bedring til uken.. :)

Å fy,det hørtes ikke noe særlig ut! Bra med extra hvile da:) God bedring :)

Ny start på juli-måned:) fått bekkenløsning så går til behandling. Dette er ukas plan over økter:
Mandag: Svømming med diverse styrkeøvelser og intervaller i vann
Tirsdag: tar med 2-åringen, så blir litt benpadling primært.
Onsdag: samme som mandag
Torsdag: bekkentrening med fysio
Fredag: samme som mandag

Foreløpig går det veldig bra med svømming. Alt annet fungerer ikke, og jeg er dessverre avhengig av å bevege meg:)

Ny start på juli-måned:) fått bekkenløsning så går til behandling. Dette er ukas plan over økter:
Mandag: Svømming med diverse styrkeøvelser og intervaller i vann
Tirsdag: tar med 2-åringen, så blir litt benpadling primært.
Onsdag: samme som mandag
Torsdag: bekkentrening med fysio
Fredag: samme som mandag

Foreløpig går det veldig bra med svømming. Alt annet fungerer ikke, og jeg er dessverre avhengig av å bevege meg:)
Uffda. Kjedelig med bekkenløsning. . Men bra du får bassengsvømming da.. godt å få bevege seg :)

Idag har jeg vært på 35 min spinning og så 20 min styrketrening. . Utrolig deilig etter en lang kjedelig uke med sykdom. .:)

Jeg har ikke trent, men har i d minste kjøpt meg halvtårskort i pirbadet, så nå ligger alt til rette for at jeg kan trene! ☺️ vurderte å ta med badedrakten og hive meg i d med en gang, men hadde en liten situasjon med oppvaskmaskina, så blei litt hektisk!

Lang gå tur og sykkeltur i går :)

Gikk på tur igår med lillemor. Søsteren min og en liten hund i ca 40 min:)

Så flinke dere er til å røre på dere :) Selv har jeg gått mye turer siste uka. Ble en langtur i skogen i godt tempo i helgen. Håper at jeg snart skal manne meg opp til å trene skikkelig på treningssenterer :D

Da har jeg vært på 6 km joggetur :) endelig. Etter 2 uker sykdom. . Deilig.. gikk litt trått i starten. Men fikk opp tempoet litt å..:) kjenner litt press i magen nå. Merker at der er noe som vokser der nå:)

30 min svømming! Å starte med svømming midt i fellesferien var litt lite gjennomtenkt; stappfullt i basenget! :P men jeg orker uansett ikke så lenge av gangen, og satser på at d blir roligere utover høsten!☺️

Da ble det 35 min spinning på meg idag:) +20 min styrketrening på overkroppen :) herlig å være i form igjen :)

Vært i stoltzen idag. Meg lillemor og samboeren . Tok laang tid. Men veldig deilig. Stoltzen er ett fjell på ca 350 med. .

Back
Topp