Desemberjentenes scrappetråd

MrsPink

Forumet er livet
Desemberjentenes scrappetråd.
 
Her kan vi legge ut bilder av det vi har laget.
 
MARS 2009:





































































 
Du er veldig flink, Tøtta! [;)]
 
Jeg har ikke fått begynt ennå. Må få satt meg ned og prøve å lage min første LO. Blir spennende å se hvordan den blir.
 
Er det ikke andre som scrapper, som vil dele med oss hva de har laget??
 
ORIGINAL: MrsPink

Du er veldig flink, Tøtta! [;)]

Jeg har ikke fått begynt ennå. Må få satt meg ned og prøve å lage min første LO. Blir spennende å se hvordan den blir.

Er det ikke andre som scrapper, som vil dele med oss hva de har laget??
tusen takk. gleder meg til å se hva du lager. Innbiller meg at jente88 scrapper, eller tar eg feil?
og taranitas øyenstener er knalflink, har sett en del hun har laget inne på hobbyforumet[;)]
 
Ååå så flink du er [:)] Jeg har bare kjøpt en sånn jukse halvfabrikata bok..... Tenkte det var en begynnelse i allfall [;)] Men har ikke funnet helt tiden til det ennå. Har begynt på en sånn fotobok på nett i stedet. Tenkte da å bestille til besteforeldre når snuppa er ett år. Julegave [:D]
 
ORIGINAL: *Tøtta81*

ORIGINAL: MrsPink

Du er veldig flink, Tøtta! [;)]

Jeg har ikke fått begynt ennå. Må få satt meg ned og prøve å lage min første LO. Blir spennende å se hvordan den blir.

Er det ikke andre som scrapper, som vil dele med oss hva de har laget??
tusen takk. gleder meg til å se hva du lager. Innbiller meg at jente88 scrapper, eller tar eg feil?
og taranitas øyenstener er knalflink, har sett en del hun har laget inne på hobbyforumet[;)]

 
Åja. Håper taranitas øyenstener legger inn bilde her også da! Er jo gøy med en helt egen scrappetråd for oss som er her på desember! [;)] 
 
jeg scrapper, men har ikke tatt bilder av det jeg har laget...
får jo litt prestasjonsangst her da... hihi!!!
 
ORIGINAL: sivabeth

jeg scrapper, men har ikke tatt bilder av det jeg har laget...
får jo litt prestasjonsangst her da... hihi!!!

 
syns du skal ta bilder av det du har laget jeg. Ikke noe å få prestasjonsangst for.
Jeg er helt nybegynner. Og det er bare gøy å se hvordan andre gjør det. [;)]
 
ORIGINAL: sivabeth

jeg scrapper, men har ikke tatt bilder av det jeg har laget...
får jo litt prestasjonsangst her da... hihi!!!
har sååå lyst å se det du har laget,, kan ikke du legge ut da, du er sikkert super flink[:D]
 
ny LO: (ligger i innlegget mitt på toppen i tråden også:)









 
Så fin! [;)]
 
takktakk[:D]
 
Her er litt av det jeg gjort. Har mest gjort kort tidligere, men begynt med fotografier også i det siste, så kommer vel litt bilder på det også etter hvert...













 
Kjempe flink er du Alshaz[:D] nydelige kort[:D]
 
Fine kort! [;)]
 
Da har jeg laget mitt første LO.
Har tatt et bilde av den, men bilde ble ikke så bra.. men her er den værtfall..
 

 
Er ikke helt fornøyd, men er vel kanskje ikke så dårlig til å være første gang [8D]
 
veldig fin til å være den første altså, du er kjempe flink[:D]
 
Da har jeg laget en ny LO! [;)]
 
 
Så flink du er!
Har prøvd å legge inn men imageshack virker ikke noe særlig...
Er det et annet sted jeg kan laste opp i???
 
hei
 
hvilke scrappalbum bruker dere? bare ark/papp sider eller plastikklomme lignende? er litt usikker på hvilken album eg bør kjøpe... d må jo tåle en del tyngde av all pynt på disse arkene.... hva bruker dere? og hva bør eg tenke på når eg skal kjøpe dette?
 
Back
Topp