Desemberjentenes magebilder

Utgangspunktet 8 + 0 [:D]

11 + 5 :)

14 + 5

Øy, seriøst;) det er jo folk med mager her jo;)
Så gøy;)
Kan ikke se noe på meg ennå tror jeg;)
Mannen min sier jeg ser gravid ut, men halle da, er jo ikke lagt på vei. bare 7 eller 8 uker... Hehe;) men gleder meg, til magen;)

Så utrolig morsomt å se at folk har fått små bumper allerede :-) Her er ikke det tilfelle, som samboeren min sa i dag "Jøss, før var magen din større enn puppa, men nå er puppene dine større enn magen". Så jeg så vel mer gravid ut før jeg ble gravid, men jeg håper jo det tar seg opp etterhvert :-)

:) fine mager

Da blir dette min plass da... Er vel på tide med et utgangspunkt-bilde, men det må tas først..;O)

Min plass emoticon

skal vi se, siden dem har klart å kopiere profilen min fra forige gang, så må jeg da orden med en ny plass =)

min mage kommer nok ikke med det første, da jeg er godt polstra fra forige svangerskap, og en god dose latskap =)

men jeg regner med att det skal komme bilder snart =) siden jeg begynner å se det selv =)

akkurat under hengemagen, der spirer og gror det en ny mage =) hehe...

forsettelse følger......

*vil se bilder :)*

Flytter bildene til den andre profilen min lengre ned:)

Her er min mage ca i uke 11 :)

Uke 14

Diddij skrev:

Her er min mage ca i uke 11 :)

jøss så flott en mage :D kjenner at jeg gleder meg utrolig masse til jeg også får mage :D

14 uker

Uke 15 + 6 :)

[SIZE=13px][FONT=verdana][/FONT][/SIZE] [IMG]http://forum.snartmamma.com/images/smilies/hearts.gif[/IMG] [SIZE=22px]Her kan vi legge ut bilder av de voksende magene våre![/SIZE] [SIZE=13px][FONT=verdana][IMG]http://forum.snartmamma.com/images/smilies/hearts.gif[/IMG][/FONT][/SIZE]

Hei jenter!

Beklager jenter, men disse må dessverre lastes opp igjen på ny for at de skal kunne vises :-(

7 uker                                                                         8 uker

9 Uker                                                               17 Uker

26+1  Uker                   

Har mine magebilder på novemberforumet da jeg startet der... :)

Litt lengre ned på siden her om dere vil se;)

Back
Topp