Desemberbarn.. Droppe juletre?

Vent til jul med å bestemme dere.
Mest sannsynlig er det det siste dere tenker på i jula. ;)

Vi skal ha juletre. Ikke bestemt oss for om vi tar plastikktreet fram eller får tak i edelgran eller noe. :)
Hadde edelgran når mini kom, han ble født 27.des. Men så kom han prematurt da, så treet ble kasta ut før vi endelig kom oss hjem :D

Her blir det garrantert ett juletre! Ingen jul uten juletre for min del i alle fall ❤️ Om vi går for plastikk eller ei får tiden vise ☺️

Siden vi får baby tidlig i desember så blir plastikk treet satt opp og pyntet, selv om vi ikke er hjemme på julaften;) må ha det, for det hører jula til :)

Hadde nyfødt baby i fjor også jeg. For meg var det et must å pynte til jul allikevel vi har kjøpt plastikktrær for noen år siden. Har et i første etg og et i andre etg. Jeg syntes det var ekstra stas å pynte til frøkna sin første jul. Og tror jeg blir synes det i år og. Er usikker på termin enda. Men mellom 20-28 des. Så da blir det kanskje pynting 1 des så alt er klart når vi kommer hjem fra sykehuset

Er dette et tema i forhold til baby? Allergi?
Vi venter vårt første barn en uke før julaften (så vi feirer vel julaften på sykehuset...), men vi har tenkt å ha juletre. :)

Blir juletre regner jeg med. Men dropper sikkert julegardiner, med mindre mannen henger de opp :p høygravid stående på en stol ser jeg for meg er en dårlig kombinasjon :p

Back
Topp