Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi skal ha juletre. Ikke bestemt oss for om vi tar plastikktreet fram eller får tak i edelgran eller noe.
Hadde edelgran når mini kom, han ble født 27.des. Men så kom han prematurt da, så treet ble kasta ut før vi endelig kom oss hjem
Hadde nyfødt baby i fjor også jeg. For meg var det et must å pynte til jul allikevel vi har kjøpt plastikktrær for noen år siden. Har et i første etg og et i andre etg. Jeg syntes det var ekstra stas å pynte til frøkna sin første jul. Og tror jeg blir synes det i år og. Er usikker på termin enda. Men mellom 20-28 des. Så da blir det kanskje pynting 1 des så alt er klart når vi kommer hjem fra sykehuset
Er dette et tema i forhold til baby? Allergi?
Vi venter vårt første barn en uke før julaften (så vi feirer vel julaften på sykehuset...), men vi har tenkt å ha juletre.
Blir juletre regner jeg med. Men dropper sikkert julegardiner, med mindre mannen henger de opp høygravid stående på en stol ser jeg for meg er en dårlig kombinasjon