Desember!!

Maistte

Forelsket i forumet
Flere som måtte ut med masse til julegaver til venna og familie i desember, pluss til diverse barnebursdager, selskaper, gjester der man måtte lage dyr julemat osv?
Blir sparemåned her... e det bare æ som har levd over evne i desember?[:)]

Vi hadde litt flaks i år og hadde den største inntekten i hele år nå i Desember, vi. Nesten det dobbelte av vanlig. Lever på det enda. [:D] Og gubben tok på seg ekstra arbeidshelger i desember, så får enda mer denne mnd. [:)]

Neida, det hører desember til det!!!

Men jeg har da klok av skade spart hele i fjor fra 2-til 500 kr på en konto i en annen bank for å ha til desember............konto i annen bank fordi; Utav syne utav sinn!!!

ORIGINAL: Puffen

Men jeg har da klok av skade spart hele i fjor fra 2-til 500 kr på en konto i en annen bank for å ha til desember............konto i annen bank fordi; Utav syne utav sinn!!!

da e du klok, og mye klokere enn mæ ihvertfall... her gikk det over evne både i november og desember, må begynne å lage budsjett nu[:)]

Handla litt julegaver nå og da siden sommeren og spiste mest hjemme hos mamma og pappa i jula... Så her har jeg faktisk MYE mer igjen enn vanlig, pluss at jeg fikk penger til jul[8D]

ORIGINAL: Maistte

ORIGINAL: Puffen

da e du klok, og mye klokere enn mæ ihvertfall... her gikk det over evne både i november og desember, må begynne å lage budsjett nu[:)]

Tro meg, jeg har gått på mange "desember-smeller" før jeg klarte og å bli klok [;)][;)]

Misforstå meg riktig, men jeg synes det er litt deilig å være litt kjip og gjerrig i januar, etter all fråtsinga i desember...

ORIGINAL: Oline V2

Misforstå meg riktig, men jeg synes det er litt deilig å være litt kjip og gjerrig i januar, etter all fråtsinga i desember...

Enig nok en gang[8D]

Det er deilig å ikke fyke avårde til butikkene flere ganger i uka...
Det er deilig å ha enklere middager..
Det er deilig med mye mindre besøk osv...

Det er ufattelig deilig at det er hverdag igjen![:D]

Det merkes nok at det har vært jul, men det går helt fint[:)]

vi kom overaskende godt utav desember mnd denne gangen [;)] men i år var jeg flink og kjøpte noen julegaver i november slik jeg ikke satt med alt i desember[:D]

Back
Topp